Zo 02/01/2011 Snellegem :: Bos Rally

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sofeurken
Mountainbiker

snellegem

Post by sofeurken »

vooreerst aan allen gelukkig nieuwjaar!
we konden gelukkig nog op de weide parkeren,lekker dichtbij :bounce:
rijden dan maar,ja zoals hier al meermaals gezegd een zeer onduidelijk bord aan de splitsing,op goed geluk voor de langste afstand gekozen.het eerste technisch bosje was super maar door t vele volk er vanafgezien om te bissen,op iedere singeltrack was het toch wel lichte file!
de weide's waren flink zompig,zo hebben we ze graag :roll:
mijn gedacht toch wel wat variatie in het parcours tegenover vorige jaren,in ieder geval het was de moeite!flink wat singeltracks!
bevoorr ok,afspuitstand overgeslagen wegens het vele volk en de natte voeten,ik heb me kunnen douchen maar u in de gang omkleden en als ge daar in uwe pure staat komen sommige dan met hun vuile kleren zo s goed langs u wrijven [-X ,ik hebt al beter geweten .
ik denk toch dat ze een beetje overrompeld waren,niettemin tevreden huiswaarts,tot de volgende!
sofeurken
Mountainbiker

Re: snellegem

Post by sofeurken »

sofeurken wrote:vooreerst aan allen gelukkig nieuwjaar!
we konden gelukkig nog op de weide parkeren,lekker dichtbij :bounce:
rijden dan maar,ja zoals hier al meermaals gezegd een zeer onduidelijk bord aan de splitsing,op goed geluk voor de langste afstand gekozen.het eerste technisch bosje was super maar door t vele volk er vanafgezien om te bissen,op iedere singeltrack was het toch wel lichte file!
de weide's waren flink zompig,zo hebben we ze graag :roll:
mijn gedacht toch wel wat variatie in het parcours tegenover vorige jaren,in ieder geval het was de moeite!flink wat singeltracks!
bevoorr ok,afspuitstand overgeslagen wegens het vele volk en de natte voeten,ik heb me kunnen douchen maar u in de gang omkleden en als ge daar in uwe pure staat komen sommige dan met hun vuile kleren zo s goed langs u wrijven [-X ,ik hebt al beter geweten .
ik denk toch dat ze een beetje overrompeld waren,niettemin tevreden huiswaarts,tot de volgende!
@SD2E 46links en 46rechts is toch ook 92hé,zou moeten volstaan! :lol:
Last edited by sofeurken on Sun 02 Jan 2011 21:12, edited 1 time in total.
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

Prima start voor het nieuwe jaar.

Meer moet dat niet zijn. =D> =D> =D>
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

Het misterie rond die rare splitsing kan ik ook niet oplossen. #-o Ik heb de gegevens doorgegeven aan Opa, en hij zou dat wel arrangeren. Bij het afpijlen zag ik ook het resultaat. 46 zowel Links als Rechts.
Kwestie van die "kleine" 54km zullen jullie wel gelijk hebben. Ik rij al jaren zonder kilometriekske, en vertrouw dus volledig op mijn compagnon. Als hij dan spreekt over een lusje van een kilometer of 5, en een week later over een lusje van 8 km. Dan stel ik mij ook wel eens vragen. Ik zal me weer eens een toestelletje moeten aanschaffen zeker ??
Maar, als het dat maar is ben ik zééér tevreden met alle positieve reacties. :bounce: :bounce:
Jullie waren met zijn 1475-igen die onze "kl**te-weiden" zijn komen trotseren. =D> :bounce: =D> Bedankt voor jullie massale opkomst.
De foto's zullen eerstdaags wel vermeld worden. En als je niet steeds het forum wil raadplegen voor die foto's kun je ook terecht op onze site www.vrij-actief.be

See You
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

dik in orde voor de eerste van het jaar . gewoon de douches wat minder maar dat kon de pret niet bederven. de dunekeuntjes hebben zich geamuseerd.
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Stipt om 08u30 aangekomen (hé Bushrider) om te starten voor de "54??" #-o #-o
Sappige weide in het begin heel goed doorgekomen, speelboske ook maar da kan niet anders wegens stapvoets verkeer :P
Hoewel ... toch gevallen maar da heeft waarschijnlijk niemand gezien :roll:
En dan, le moment suprème ... de splitsing ... 'k ben er nog niet goed uit maar daar klopte toch iets niet zunne. Na aankomst gelezen dat er 2 lussen waren, ben wel benieuwd waar die precies gebleven waren.
Dit vond ik ook het enige minpuntje aan de rit. Zelf ondervonden dat de beentjes absoluut niet mee wilden vandaag, na amper 30km (is me nog maar zelden overkomen) niets van jus meer in de benen, 't zal mijn buikgriepke geweest zijn zeker en de vermoeiende eindejaarsdagen??
Voor de rest prima rit met de nodige afwisseling, fiets niet afgespoten wegens wat meer tijd dan om er een te drinken met de rest van de Grysperre's en den Alexbiker & Co.
Snellegem, tot in de zomer ...
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

http://picasaweb.google.com/henkrogiers ... 9-CFmcnpYg#

Voila, hier zijn de foto's al =D> =D> !!
Merci ,Henk voor de prachtige foto's.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

d'er zitten inderdaad schitterende foto's bij... Ikzelf sta op de foto nr 20 als Steenbakker met rode helm :wink:

@moustache: Het was niet Casper, maar zijn broer Berre en het was dus Zanneis da ge gezien hebt... :wink:
Beavis
Mountainbiker

Post by Beavis »

leuk gevarieerd ritje,

aan de mannen/vrouwen die klagen over de opstoppingen op de technische parcours: vertrek gewoon later... ik ben om 11u vertrokken en heb nergens moeten wachten of iemand in de weg gereden :)
T&L
Mountainbiker

Post by T&L »

Snellegem, 't was dik in orde zoals elke rit bij jullie. Zompige weiden =P~ , leuk! Slecht of ietwat te laat geplaatse pijlen, :wink: avontuurlijk! .... mtb'en is afzien en genieten tegelijkertijd #-o .
Je ziet als je maar om 11 uur start zoals ik dan ben je toch een stuk minder gestresseerd en het is alsof er een volledige organisatie slechts voor jou een supertof mtb-parcours heeft uitgestippeld.
V.A.S. bedankt voor de 'persoonlijke' service =D> en voor allen een gezond 2011.
PS: Niemand een SIGMA BC 1200 kilometerteller gevonden onderweg?
Post Reply