Zo 02/01/2011 Oostnieuwkerke :: Brigidatocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vanmorgen den 1 vant jaar ingezet
,vond de meeste stroken berijbaar.Wel deftig
moeten duwen op ne strook op de lus zilverberg. Maar toch ne toffe TT gereden, 2 mooie bevoorradingen
,dat lussen systeem vindt ik zeer goed,kan altijd onderweg beslissen wat je bijneemd.Sorry maar die douches waren ni te doen
,veeeeel te warm,kon er gewoon weg ni onder. Volgend jaar toch zeker terug aanwezig

- WRCcrosser
- Mountainbiker
Post by WRCcrosser »
vanmorgen basislus gereden met roeselare, 37km...
in orde en tof! niet te onderschatten! tlag lekker vettig man
schrijf ik voor volgende jaar in de agenda...
in orde en tof! niet te onderschatten! tlag lekker vettig man
Ha, voila hier ben ik ook
Deze voormiddag fiets gepakt was mooi op tijd vertrokken naar oostnieuwkerke. Aan delhaise gekomen en ondervonden dat mn achterdeareur tegensputterde. Wat aan geprutst maar het was te donker om iets te zien. Dan maar de hardtail van stal gehaald. Deze stond nog met zomerbandjes en wegens tijdgebrek enkel het voorwiel verwisseld. Ondertussen dus toch te laat aangekomen. tBakkerke belde al ongerust, dan aangekomen met 5 min straftijd
.Terwij dat ik aan het inschrijven was stonden Gregory en Gianni geduldig te wachten , tbakkerke was wat aan het stunten om de tijd te doden.Vertokken en gezien dat het hier en daar goed vettig was. Na een half uurtje kwamen we Dieter tegen die in mij de wegenwacht zag. Iemand van zn groepje had een gebroken ketting.Gregory en gGianni besloten van door te rijden, wij zouden hen dan wel weer inhalen (dachten we) Het herstellen verliep niet van een leien dakje omdat er een schakel gebogen was. Bij overmaat van ramp was het een 7-speed zodat we geen powerlink konden gebruiken. Nu het lukte, weer op de fiets maar aan de eerste splitsing moest tbakkerke de basislus nemen omdat we omdat hij om 11h terug thuis moest zijn. Ik dan alleen in de achtervolging. De lussen lagen bij momenten goed vettig. Het stukje maisveld bergop toch voetje aan de grond moeten zetten
Het technisch parcours in Roeselare was heel goed te doen , ik had op voorhand mn twijfels daarover. Bij aankoms heb ik de mannen niet gezien, Ze moeten heel snel gereden hebben.....Een eindje later kwam mn vrouwke grys(e)merry en mn schoonzoon aan, zij hadden de basislus achter de kiezen
fotokes (het zijn er niet veel vanwege het achtervolgings werk
) http://s751.photobucket.com/albums/xx15 ... =slideshow
afstand 56.2km
AVS 20.2km/h
Deze voormiddag fiets gepakt was mooi op tijd vertrokken naar oostnieuwkerke. Aan delhaise gekomen en ondervonden dat mn achterdeareur tegensputterde. Wat aan geprutst maar het was te donker om iets te zien. Dan maar de hardtail van stal gehaald. Deze stond nog met zomerbandjes en wegens tijdgebrek enkel het voorwiel verwisseld. Ondertussen dus toch te laat aangekomen. tBakkerke belde al ongerust, dan aangekomen met 5 min straftijd
Het technisch parcours in Roeselare was heel goed te doen , ik had op voorhand mn twijfels daarover. Bij aankoms heb ik de mannen niet gezien, Ze moeten heel snel gereden hebben.....Een eindje later kwam mn vrouwke grys(e)merry en mn schoonzoon aan, zij hadden de basislus achter de kiezen
fotokes (het zijn er niet veel vanwege het achtervolgings werk
afstand 56.2km
AVS 20.2km/h
Een dikke proficiat aan de organisatoren!!
Zelfs als thuisrijder hier en daar verrast door het parcours. Meer kan men echt niet uit de streek halen.
lussensysteem is een perfect systeem!!
Heb me gelukkig thuis kunnen douchen want die van SKO zijn echt niet te doen... maar dat is jullie fout niet natuurlijk!
Tot volgend jaar!!
mazeke
Zelfs als thuisrijder hier en daar verrast door het parcours. Meer kan men echt niet uit de streek halen.
lussensysteem is een perfect systeem!!
Heb me gelukkig thuis kunnen douchen want die van SKO zijn echt niet te doen... maar dat is jullie fout niet natuurlijk!
Tot volgend jaar!!
mazeke
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
Voor de eerste keer hier gereden voor de eerste van tjaar.
Lag toch wel hier en daar wat vettiger dan goed was, maar behalve op de 'zilverberg' overal kunnen rijden, al was het soms wat sleuren en trekken.
Snap niet wat er mis was met de douches, waren niet superwarm, maar voor mij oké.
Lussensysteem is zeer goed, laatste lus toch gelaten voor wat hij was daar er regen dreigde en we met 45 km op de teller allang tevreden waren.
De bokes en den duvel smaakten.
Dank nog aan mijnen compagnon voor het gezelschap en het vervoer en het lenen van z'n vest (die ik thuis vergeten was)
Lag toch wel hier en daar wat vettiger dan goed was, maar behalve op de 'zilverberg' overal kunnen rijden, al was het soms wat sleuren en trekken.
Snap niet wat er mis was met de douches, waren niet superwarm, maar voor mij oké.
Lussensysteem is zeer goed, laatste lus toch gelaten voor wat hij was daar er regen dreigde en we met 45 km op de teller allang tevreden waren.
De bokes en den duvel smaakten.
Dank nog aan mijnen compagnon voor het gezelschap en het vervoer en het lenen van z'n vest (die ik thuis vergeten was)
we zijn heel tevreden met de opkomst voor onze rit, de zilverberg lag inderdaad zwaar, daarvoor hadden we een waarschuwing geplaatst bij onze kaartjes.
Wat de douches betreft, een paar klachten gekregen dat ze te warm waren, sommigen kwamen eruit als een gekookte kip, dan maar den thermo een beetje verlaagd, ze zijn zo moeilijk te regelen in SKO.
Ik wil nog eens al onze vrijwilligers in de verf zetten, zonder al deze mensen zou het ons niet lukken om deze rit te organiseren
Wat de douches betreft, een paar klachten gekregen dat ze te warm waren, sommigen kwamen eruit als een gekookte kip, dan maar den thermo een beetje verlaagd, ze zijn zo moeilijk te regelen in SKO.
Ik wil nog eens al onze vrijwilligers in de verf zetten, zonder al deze mensen zou het ons niet lukken om deze rit te organiseren
-
Bianchi--Driver
- Mountainbiker
Post by Bianchi--Driver »
Mooie rit! Volgend jaar opnieuw present.
Waar kan ik de foto's vinden van de fotograaf aan het begin van de rit bij die berg bij het bosje?
Waar kan ik de foto's vinden van de fotograaf aan het begin van de rit bij die berg bij het bosje?