Zo 02/01/2011 Snellegem :: Bos Rally

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pandasan
Mountainbiker

Post by pandasan »

vanmorgen ook in snellegem gereden ,na 3 weken rust was de conditie nog vrij goed,alhoewel de start door die drassige weide in het begin al direct een kuitenbijtertje was ,maar wat daarna volgde was heel mooi.we hebben ons goed geamuseerd deze morgen,een mooie tocht,en een goeie organisatie =D> =D> =D>.hoeveel deelnemers waren er?.
tot de volgende
de 3 amigo's
wtc lovendegem
alexbiker
Mountainbiker

Post by alexbiker »

Leuke tocht gereden, hoewel ik maar 47km ipv 54km op de teller had als ik aankwam in Snellegem. Toch heb ik altijd de bordjes van 54 gevolgd aan de splitsing, bij mijn weten ben ik ook maar 1 splitsing tegengekomen.
Verder een leuk berijdbaar parcour, toch heb ik twijfels of het wel aan te raden is om die speelbosjes bij het begin van de rit in te lassen.
Vorig jaar was het ook zo druk maar ik denk niet dat er dan zoveel file was aan de bosjes.

Tot volgende
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

Vanmorgen ook gestart tesamen met de Lady Jagermeister , jager himself , koenego en rikc voor de 54
Eerste weide voetje aan de grond(alee in t'water) dan met koud voetje verder gereden en genoten ! :bounce: :bounce:
Zag dat er veel volk was op deze rit en dat verdienden ze dan ook .
Mooie bos passages , single tracks en net genoeg road om te recuperen .
Goede bevoorrading , goede bepijling en wat wel mag gezegd worden ruime parking =D> =D> =D> =D>
Achteraf nog onze innerlijke versterkt en dan terug richting Klerken !
Hopelijk tot op de heuveltjes van Erika op 16 Januari !
phane
Mountainbiker

Post by phane »

Mijn eerste toertocht in twee maand (verplichte pauze wegens verbouwingen). Zoals steeds een prachtig parkoers in Snellegem met de gekende minpuntjes. Het technisch speelparkoertje hoeft voor mij ook helemaal niet. Ik heb me er dit jaar niet zo druk in gemaakt, maar door het vele volk kan je er toch niet rijden. De weidedoorsteken zijn ook steeds lastig, maar waren toch nog min of meer berijdbaar. Enkele onnozelaars gezien die op de single tracks toch willen voorbijsteken en daardoor anderen doen vallen (om daarna ongegeneerd door te rijden, foei, foei [-X ) Voor de rest prima organisatie in een schitterend bosparkoers. Er klopte ook iets niet met mijn kilometers. Ik stond 5 kilometer na bevoorrading 2 aan de aankomst met 49 kilometer op de teller. Ik heb nochtans steeds de grote toer gevolgd. Ben ik ergens misreden ? Zoals elders al op dit forum vermeld, mocht er wel hier en daar een pijl meer hangen (of op een duidelijker plaats).

Voor de rest, tot volgend jaar ...
Fitzy
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel SE, Cannondale scalpel si, Giant Anthem Pro

Post by Fitzy »

Bedankt aan de organisatie voor een zeer mooi TT deze Morgen, wij hebben heel goed van genoten. De parcour was super, zo als de bevoorrading, een goede start voor 2011.
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

Dit was mijn eerst tt na een periode van een jaar niet gefietst te hebben
(vrouwke beide polsen gebroken bij het paardrijden,stiefzoon omver gereden met de brommer en ik die zelfstandig begonnen ben)

Ik koos wijselijk voor de 28 km en kmoe zeggen het viel beter mee dan verwacht.
Het parcours vond ik goed buiten die twee weidestroken.Bepijling goed
bevoorrading was in orde afspuitstand ok en het warme douchke deed deugd.

Daarna nog ne korte apres met enkele steenbakkers en enkele forummannen en superfan.
Op naar volgende week want KOMMIL is BACK
Tot volgende week.
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

Hoi mannen , Grysperre's zijn hier ook van start gegaan :lol: . En wat moeten we daar van zeggen ? Meeste zaken zijn reeds opgenoemd . De organisatie is een beetje de dupe van hun eigen succes . Te veel volk #-o zorgde voor opstoppingen op de mooiste stukken. Ergens [-X moeten ook wij verkeerd hebben gereden want we hadden inderdaad te weinig km's toen we terug aan de start kwamen.Maar we zijn aan het lullen hé Het was gewoon een goede rit en we hebben ons geamuseerd
fimpje komt op onze website
zoeken onder grysperre
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Voor eerst sinds lang hebben m'n michelin XCR mud's zich weer kunnen uitleven en mij gewapend tegen voetje aan de grond , ondanks dat t'slijk soms tot in mijne nekke vloog van het ploegen toch ferme gejeund :drunk: :drunk:

En opstoppingen [-X starten rond ten tienen :wink:
The Sikh
Mountainbiker

Post by The Sikh »

betonboerke wrote:
i-Mac wrote:
follow wrote:mooi ritje gereden vandaag =D> =D> maar toch één bedenking met die ene weide ( is gewoon goed om heel de boel kapot te stampen )hoeft er voor ik niet in !
terug toch een paar eikels zien rijden zonder helm =D> =D> =D> ze zouden die mannen eruit moeten halen :-D :-D
Men zou dat heel eenvoudig kunnen oplossen. Een wet maken die fietsers die met klikpedalen rijden, ook de "hybride" versies die één kant klikpedalen hebben, en de andere kant gewone pedalen zijn, verplichten een helm te dragen. Ik weet het, er zijn al regels genoeg, maar deze is er om jezelf te beschermen. En sommige mensen kunnen dat nu eenmaal niet.

En bij evenementen : geen helm, niet verzekerd. En wie zich aansluit bij eender welke bond hetzelfde : geen helm, niet ver

Dit even off-topic ...

Eigenlijk moeten ze dat zelf weten [-X .Er zijn al zoveel regels!! Maar de gevolgen zonder helm bij een valpartij #-o , zijn niet te voorzien!!!Wat de verzekering betreft daar zit wel iets in .
Volle gelijk maar ik was zelf één van die eikels die 's morgens opstaat, vertrekt, het vree ziet zitten en dan merkt dat ge de helm vergeten bent. bij inschrijving geen te krijgen. moet je dan terugkeren of inderdaad eens onverantwoord doen en leuk dat het was!
Ik veronderstel dat iedereen die meedoet aan toertochten en geen helm draagt er wel een uitleg voor heeft.
Spreek me gerust volgende keer aan ipv je op te winden.
Happy new year
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Mooie tocht! :-D
Hopelijk verschijnt hier binnenkort de link op het forum waarop de foto's te vinden zijn die men aan het trekken was bij de eerste weideoversteek
Post Reply