tot de volgende
de 3 amigo's
wtc lovendegem
Post by kommil foo »
Volle gelijk maar ik was zelf één van die eikels die 's morgens opstaat, vertrekt, het vree ziet zitten en dan merkt dat ge de helm vergeten bent. bij inschrijving geen te krijgen. moet je dan terugkeren of inderdaad eens onverantwoord doen en leuk dat het was!betonboerke wrote:i-Mac wrote:Men zou dat heel eenvoudig kunnen oplossen. Een wet maken die fietsers die met klikpedalen rijden, ook de "hybride" versies die één kant klikpedalen hebben, en de andere kant gewone pedalen zijn, verplichten een helm te dragen. Ik weet het, er zijn al regels genoeg, maar deze is er om jezelf te beschermen. En sommige mensen kunnen dat nu eenmaal niet.follow wrote:mooi ritje gereden vandaag![]()
maar toch één bedenking met die ene weide ( is gewoon goed om heel de boel kapot te stampen )hoeft er voor ik niet in !
terug toch een paar eikels zien rijden zonder helm![]()
![]()
ze zouden die mannen eruit moeten halen
![]()
En bij evenementen : geen helm, niet verzekerd. En wie zich aansluit bij eender welke bond hetzelfde : geen helm, niet ver
Dit even off-topic ...
Eigenlijk moeten ze dat zelf weten.Er zijn al zoveel regels!! Maar de gevolgen zonder helm bij een valpartij
, zijn niet te voorzien!!!Wat de verzekering betreft daar zit wel iets in .