12.5€ voor200ml staat er onder de foto.Dr.Gonzo wrote:Ik geloof best dat het een goed produkt is en ik zal het dan ook zeker proberen indien de prijs meevalt.
Nozisch nieuw dichtingsmiddel !!!
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Een Lada en een Mercedes zijn ook allebei auto's, en toch kost de ene meer dan de andere 
Als je er al zoveel geprobeerd hebt, kan je deze ook wel is testen, en pas dan een mening vormen, niet?
Als je er al zoveel geprobeerd hebt, kan je deze ook wel is testen, en pas dan een mening vormen, niet?
-
dirk999bis
- Mountainbiker
Post by dirk999bis »
Mijn ervaring met no tubes en joe's is dat mits een beetje knoeien met zeepsop en shaken de banden vrij snel lekdicht zijn , en je dus niet een paar uur dient te wachten.Stalen Worm wrote:ook ik ben/was bij de uitverkorenen om No zisch te testen.
de uitdaging aangenomen om mijn Continental mountainkings Supersonic dicht te krijgen met het product!
Hetgeen me na veelvuldig proberen met een andere sealant nooit gelukt was.
Dag1: banden op de velg, +/- 100ml in de band, opblazen met de compressor en kijken... wat me al direct opviel was dat de banden minder eweten dan met notubes. goed schudden, op zijkant leggen en laten rusten, omdraaien heel de nest...
dan na een uurtje of 3 terug tsjekken, band was leeg gelopen, dus terug opgepompt (met de vloerpomp) en terug schudden en heel de nest...
Dag2: 's morgens terug gaan kijken en EUREKA, de band was afgegaan, maar nog niet volledig, er zat nog lucht in... dus terug bijgepompt, nog wat geschudt en gedaan, en dan 'n klein toerke rond de blok, achteraf de band afgelaten, en met de vloerpomp terug op 4 bar gezet...
Dag3: TT...
opgestaan, banden stonden nog perfect hard en vol goede moed richting Rotselaar.
voor vertrek band 'n klein beetje afgelaten, maar blijkbaar iets te veel, want na 'n bunnyhopke hoorde ik.. pssssssssjjjjjjjjt.. bleek wel 'n burpke te zijn, dus bijgepompt en terug voort.. na 'n tijdje ne put en weer n'burpke vanachter.. ligt wss wel aan de hele slappe flanken vd supersonics.
verder geen problemen meer ondervonden, en nu, een week later, staan de banden nog altijd even hard als dat ik ze vorige week gezet had!!
kortom, 't is goei spul, dat doet wat het beloofd, wat notubes bij mij niet kon, kon no zisch wel.. ik ben tevreden!!
nota: als ge monteerd, zorg dan 1 voor GOEDE VERLUCHTING, want 't ruikt heel hard naar ammoniak en 2: Ni smossen, want 't is vettig spul
Het valt me wel op dat de nieuwere Schwalbes kleiner zijn van velgdiameter waardoor ze vrij moeilijk te monteren zijn op een mavic velg maar ook sneller afdichten;
heb wel een compressor nodig voor op te blazen.
-
The Doctor 46
- Mountainbiker
Post by The Doctor 46 »
Kameraad had zo'n staaltje No Zisch gekregen, en was er zeer content van. Op de TT van Tervuren klein scheurtje langs de flank en direct gedicht. Ik heb direct een bestelling geplaatst, bij Bicycle Zone in Boutersem zouden er geleverd worden. Voor mij mag het duurder zijn zolang het zijn werk maar doet. Ik heb al te voet gestaan met notubes
- madskatingcow
- Mountainbiker
- madskatingcow
- Mountainbiker