Zo 02/01/2011 Huijbergen (NL)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
captainhook
Mountainbiker

Post by captainhook »

voor een ieder prettige jaarwisseling
tubecrosser
Mountainbiker

Post by tubecrosser »

kunnen we ergens de route van het parcours zien of vinden?? [-X
Roosendaler
Mountainbiker

Post by Roosendaler »

bij deze een link naar het parcours van vorig jaar

http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=459542
d-shack
Mountainbiker

huybergen

Post by d-shack »

vorig jaar lag hier toch ook een flink pak sneeuw en dan is de TT wel doorgegaan. waarom zou het nu anders zijn?
hele mooie tocht trouwens, wij verkiezen deze boven bv Oostmalle, zeker van de partij.
grtz D
Kristof_
Mountainbiker

Post by Kristof_ »

Gaat deze tocht nu door of niet? :oops:
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

Kristof_ wrote:Gaat deze tocht nu door of niet? :oops:
Tuurlijk !
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Vind eerlijk gezegd dat er snel wordt afgelast tegenwoordig.Waar moeten we die sterke verhalen nu gaan halen voor op de après-bike ? :wink:

Zéér blij dat Huijbergen doorgaat,superritje.
Boduognat
Mountainbiker

Post by Boduognat »

Ben vanmiddag gaan lopen. En toen ik mijn eerste dreef zag, was ik superenthousiast. Geen sneeuw of ijs te zien ; alles weg en super berijdbaar. Ik dacht : woehoew, eindelijk nog ns mtb.
Maar hoe verder ik in de heide liep, hoe slechter het werd. Ik heb van heel de winter niet zo hard geschoven en gegleden als vanmiddag. Ijs, ijs en nog eens ijs. Dit was vanmiddag tussen 13u en 14u. Ondertussen heeft het uiteraard nog een paar uur kunnen dooien.
Ik heb op sommige korte hellinkjes (je kent dat wel, over een afstand van 50 meter ga je 0,5 meter of meter omhoog) echt moeite moeten doen om lopend boven te geraken. Mijn loopschoenen vonden nergens grip. En in bochten moest ik enorm voorzichtig zijn om niet op mijn smikkel te slagen. Dit was de gladste en gevaarlijkste dag die ik deze winter in de heide doorbracht. Ik ga morgen zeker en vast niet mtb. Spijtig genoeg want ik verlang naar mijn fiets.

Trouwens : aan alle mtb'ers : een gezond, sportief 2011 gewenst zonder (zware) valpartijen en met zo min mogelijk materiaalpech !
Boduognat
Mountainbiker

Post by Boduognat »

Denk dat morgen veel van de parkoersbouwer zal afhangen. Er zijn heelder stroken waar niks sneeuw of ijs meer ligt. En er zijn stroken waren het een spiegel is. Erg verraderlijk.
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Op de achterafweggels hier in Kalmthout is het op sommige plaatsen ook verraderlijk glad.
Post Reply