Zo 02/01/2011 Oostmalle
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- devil biker
- Mountainbiker
-
stijnRanika
- Mountainbiker
Post by stijnRanika »
vraagje aan de kenners van een onervaren biker:
ik ben twee weken gelede in de sneeuw van Rijkevorsel gaan rijden, heel leuk maar geweldig hard en dikwijls op mijn kl*** gegaan. Bandendruk verkeerd? Hoeveel druk moet ik er morgen inpompen? Wss is parcour van rijkevorsel (versere sneeuw) ni te vergelijken met parcour van oosmalle morgen. Indien mogelijk antwoord voor zowel rijkevorsel als oostmalle. Thx
ik ben twee weken gelede in de sneeuw van Rijkevorsel gaan rijden, heel leuk maar geweldig hard en dikwijls op mijn kl*** gegaan. Bandendruk verkeerd? Hoeveel druk moet ik er morgen inpompen? Wss is parcour van rijkevorsel (versere sneeuw) ni te vergelijken met parcour van oosmalle morgen. Indien mogelijk antwoord voor zowel rijkevorsel als oostmalle. Thx
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
Ik wil u geen schrik aanjagen, maar alles ligt er hier (omgeving Lier) veel slechter bij dan de vorige weken. Ben deze week een toertje in de buurt gaan maken en dat was niet echt om te lachen. Sneeuw is er niet meer, 't geen wat nog op de baan ligt is ijs. Op het onverharde is het dan een combinatie van modder en ijs. Ik weet niet hoe het er in Oostmalle bijligt, maar ik moet al mijn techniek aanwenden om op de fiets alleen al maar mijn straat uit te geraken 
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Veel zal toch ook wel afhangen van uw eigen gewicht he.Diamond wrote:@stijnRanika,
de druk op de bandjes mag je gerust laten zakken tot een kleine 2bar of minder zelfs tot 1.5bar,dat verbreedt het loopvlak en zult ge weinig of niet op uw kl**** gaan.
Ik moet zeker en vast geen 1,5bar in mijn bandjes steken met mijn 110kg.
- forrest
- Mountainbiker
ik weeg ong. 92 kg en doe in de voorband meestal 1,5 bar en de achterband 1,8 bar. en dat is goed te doenSpeedy G. wrote:Veel zal toch ook wel afhangen van uw eigen gewicht he.Diamond wrote:@stijnRanika,
de druk op de bandjes mag je gerust laten zakken tot een kleine 2bar of minder zelfs tot 1.5bar,dat verbreedt het loopvlak en zult ge weinig of niet op uw kl**** gaan.
Ik moet zeker en vast geen 1,5bar in mijn bandjes steken met mijn 110kg.