SPD pedalen
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- jacques-de-mtb'er
- Mountainbiker
-
tunerke007
- Mountainbiker
-
K&Jprojects
- Mountainbiker
Post by K&Jprojects »
haha! true!!!
Ik lachtte in het begin met een neef van mij die voor de rode lichten als een zak cement neerviel. Nu lach ik toch niet meer, ge kunt toch wel hard neergaan als ge niet uitgeklikt geraakt.
Maar geloof me: het is de moeite! In de afdaling schuiven je voeten niet meer over je pedalen, in de bergop kan je een beetje meer sleuren aan je pedalen .... ach, het heeft zoveel voordelen
Ik lachtte in het begin met een neef van mij die voor de rode lichten als een zak cement neerviel. Nu lach ik toch niet meer, ge kunt toch wel hard neergaan als ge niet uitgeklikt geraakt.
Maar geloof me: het is de moeite! In de afdaling schuiven je voeten niet meer over je pedalen, in de bergop kan je een beetje meer sleuren aan je pedalen .... ach, het heeft zoveel voordelen
- jacques-de-mtb'er
- Mountainbiker
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Je kan ook de weerstand regelen, gewoon de kleine inbusjes losschroeven, tot het minimum (je schoenen blijven erin, er komt een beetje speling tussen uw schoenplaten en de pedal) maar geen reden tot bezorgdheid.
- jacques-de-mtb'er
- Mountainbiker
Post by jacques-de-mtb'er »
ja had ik al gehoord maar gaat nu al een pak beter
ook ben ik niet zo'n handige harry
maar ik denk dat ik de smaak al bijna te pakken heb
ook ben ik niet zo'n handige harry
maar ik denk dat ik de smaak al bijna te pakken heb
- jacques-de-mtb'er
- Mountainbiker
als ik mijn pedalen op het minimum zet kank mijn voeten er in 1 ruk uittrekken wat niet echt bevorderlijk is tijdens het mtbkeVos in de bossen wrote:Je kan ook de weerstand regelen, gewoon de kleine inbusjes losschroeven, tot het minimum (je schoenen blijven erin, er komt een beetje speling tussen uw schoenplaten en de pedal) maar geen reden tot bezorgdheid.
-
alfaleader
- Mountainbiker
Post by alfaleader »
Ik klik steeds met mijn voet op mijn onderste pedaal naar buiten, en de bovenste pedaal naar buiten.
Last edited by alfaleader on Sat 01 Jan 2011 16:31, edited 1 time in total.