Zelf heb ik de Michelin Comp S steken(maar ik vrees dat ze voor dit soort werk wat te zwak zijn)
Advies???
En 4 binnenbanden meenemen in geval ge 4 keer plat rijdt.jo wrote:mijn startnummer ook gekregen , nummer 4 ,
Bij mij zaten er ook 4 gaten in maar heb wel geen snelbinder bij gekregen , maar das geen probleem , uit ervaring weet ge da ge da altijd moet bij hebben .
Tis de 4 de editie van de Vulkenbike
Snap je hem
Alleen nog de 4de plaats veroveren:D
:D
Post by jerommeken »
en 4 drinkbussenLeffen wrote:En 4 binnenbanden meenemen in geval ge 4 keer plat rijdt.jo wrote:mijn startnummer ook gekregen , nummer 4 ,
Bij mij zaten er ook 4 gaten in maar heb wel geen snelbinder bij gekregen , maar das geen probleem , uit ervaring weet ge da ge da altijd moet bij hebben .
Snap je hem
En 4 plakkers voor als ge 4 keer op uwe smoel gaatjerommeken wrote:en 4 drinkbussenLeffen wrote:En 4 binnenbanden meenemen in geval ge 4 keer plat rijdt.jo wrote:mijn startnummer ook gekregen , nummer 4 ,
Snap je hem
ingeval ge ne superdorst krijgt.
En zeker ook een cd'ke van UB40en ne pizza 4 stagione ...
![]()
![]()
![]()
hier in holsbeek heb ik ook nog geen startnummer ontvangen. wel een beetje ambetant, want ik had die aan iemand doorverkocht. raar.serge wrote:Allé ik heb het weer zitten, natuurlijk nog geen nummer ontvangen.![]()
Ik hoop dat dit te maken heeft met de staking van de Antwerpse postbodes.
We blijven in blijde verwachting.
Greettzz....
Komt da effe goed uit dan neem ik een touw mee als ge voorbij komt kan ik aanhaken.philip wrote:nummer 747 ... ik sta ergens vanachter