Zo 02/01/2011 Snellegem :: Bos Rally

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
S-Biker Gino
Mountainbiker

Post by S-Biker Gino »

Moustache wrote:
Rock Rider wrote:Als den bike tijdig weer thuis is, ben ik er normaal ook bij... :wink:
Is 't ie op wintersport misschien?
Alle excuses zijn goed bij 't begin van 't jaor
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

:bounce: :bounce: Rustdag vandaag.
Gisteren nog een goeie effort gedaan samen met een beere-equipe. (mijn madam, de Johan, Kajobiker en zijn twee kleine gasten Jasper en Korneeltje) =D> =D> En zo kan ik vandaag mee met onze kleinen naar het voetbal. :bounce: :drunk:
Alle privé-stukken zijn voorbereid. Nog enkel de pijlen hangen, bruggen leggen en hier en daar een lintje hangen.
Het wordt weer smullen van de Snellegemse omgeving. =P~ Tal van privé-stukken, en natuurlijk de meer bekende wegels van Vloethemveld , Tillegem , Beisbroek en Tudor.
We hebben weer hier en daar wat nieuws kunnen toevoegen. En de aaneenschakeling wordt iedere rit hertekend #-o zodat we steeds een "andere" rit kunnen aanbieden.
Morgen gaan we op pad om de pijlen te hangen, en een andere bende om de bruggen te leggen.
Grtzzz
borasi
Mountainbiker

Post by borasi »

Kom zeker af (allee als we mogen gezond blijven e) voorig jaar gereden en von het één van de betere van de streek . :bounce: :bounce:
koenvools
Mountainbiker

Post by koenvools »

Hey,

Enig idee hoe de ondergrond erbij ligt? Jullie rit is schitterend, maar we hebben geen zin om de ganse ochtend in de modder te ploeteren. :evil:
Sloebertje
Mountainbiker

Post by Sloebertje »

koenvools wrote:Hey,

Enig idee hoe de ondergrond erbij ligt? Jullie rit is schitterend, maar we hebben geen zin om de ganse ochtend in de modder te ploeteren. :evil:
IDEM
kajobiker
Mountainbiker

Post by kajobiker »

[quote="koenvools"]Hey,

Enig idee hoe de ondergrond erbij ligt? Jullie rit is schitterend, maar we hebben geen zin om de ganse ochtend in de modder te ploeteren. :evil:[

heb enkele stukken helpen opkuisen en lag er zeer goed berijdbaar bij quote]
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

Vandaag begonnen met het aanbrengen van de pijltjes. Daardoor kan ik ook antwoorden op de vraag van Koen en Sloeberke.
Alleen onze gevreesde :evil: "weide-doorsteken" :evil: zijn "sappig". :oops: Anders is er nergens een probleem. En, op zich zijn zelfs de weides geen probleem.
De eerste (kortste v.d.2) is het sappigst, maar kan , mits genoeg profiel op de bandjes, gereden worden zonder voetjes aan de grond.
De tweede (langste) is goed te rijden tot 100m van het einde. Daar moesten we er eerst af om een 15-tal meter te overbruggen, en de uitrit is vers opgevoerd met aarde. Dus daar nog eens een 20-tal meters te voet. (maar niet nat) Ik denk dat 35 meter op een parcours van meer dan 50km te verwaarlozen is.
De bruggen zijn geplaatst. Morgen gewoon verder uitpijlen. En de bevoorradingen beginnen klaarmaken.

See You
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

klinkt goed, bedankt voor de updates
koenvools
Mountainbiker

Post by koenvools »

Oké dan, ik zal mijn makkers proberen te overtuigen, want hier heb ik wel zin in... :drunk:
kajobiker
Mountainbiker

Post by kajobiker »

[quote="kilted biker"]Vandaag begonnen met het aanbrengen van de pijltjes. Daardoor kan ik ook antwoorden op de vraag van Koen en Sloeberke.
Alleen onze gevreesde :evil: "weide-doorsteken" :evil: zijn "sappig". :oops: Anders is er nergens een probleem. En, op zich zijn zelfs de weides geen probleem.
De eerste (kortste v.d.2) is het sappigst, maar kan , mits genoeg profiel op de bandjes, gereden worden zonder voetjes aan de grond.
De tweede (langste) is goed te rijden tot 100m van het einde. Daar moesten we er eerst af om een 15-tal meter te overbruggen, en de uitrit is vers opgevoerd met aarde. Dus daar nog eens een 20-tal meters te voet. (maar niet nat) Ik denk dat 35 meter op een parcours van meer dan 50km te verwaarlozen is.
De bruggen zijn geplaatst. Morgen gewoon verder uitpijlen. En de bevoorradingen beginnen klaarmaken.

See You

boer vdw gaat ons weer zot verklaren gelukkig zitten zijn stukjes vooraan ole ole
Post Reply