Ook aan't biken ginder J?LMTB wrote:Ben er helaas dit jaar niet bij, zit nog steeds in het zonnige Kaboel dan![]()
Zo 02/01/2011 Helchteren -- AFGELAST --
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Edlisjas
- Mountainbiker
Ik weet niet hoe het in Malle is maar hier (Opoeteren - Maaseik) ligt op plaatsen nog 30 cm sneeuw. Ik ben gistervoormiddag gaan wandelen met de kids en sommige boswegen zijn één en al ijs. Ik heb iemand met de mountainbike gezien en hij is op 5 min. tijd 3 x tegen de grond gegaan.hekkes wrote:Vorige zondag waren bijna alle toertochten afgelast en waarom?
Mtb is toch een wintersport en mits aangepast rijgedrag en wat veranderingen aan je fiets is er geen enkel probleem!Trouwens vorige zondag was er ongeveer 700 man aanwezig in Malle!
Ik neem het risico niet om met dit weer gaan te fietsen, er komen nog veel mooie dagen en die ga ik nu niet op het spel zetten door domme dingen te doen.
- endorfin
- Mountainbiker
Is ook, en vandaag ist nog meer ijspiste dan gisteren.Edlisjas wrote:Ik weet niet hoe het in Malle is maar hier (Opoeteren - Maaseik) ligt op plaatsen nog 30 cm sneeuw. Ik ben gistervoormiddag gaan wandelen met de kids en sommige boswegen is één en al ijs. Ik heb iemand met de mountainbike gezien en hij is op 5 min. tijd 3 x tegen de grond gegaan.hekkes wrote:Vorige zondag waren bijna alle toertochten afgelast en waarom?
Mtb is toch een wintersport en mits aangepast rijgedrag en wat veranderingen aan je fiets is er geen enkel probleem!Trouwens vorige zondag was er ongeveer 700 man aanwezig in Malle!
Ik neem het risico niet om met dit weer gaan te fietsen, er komen nog veel mooie dagen en die ga ik nu niet op het spel zetten door domme dingen te doen.
Slecht moment gekozen om verlof te pakken
-
cureghempiet
- Mountainbiker
Post by cureghempiet »
tegen zondag zal er heel veel ijs en sneeuw weg zijn zenne...let there be hope...