Di 28/12/2010 Sijsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
boery
Mountainbiker

Post by boery »

xtreem09 wrote:wie heeft in de beek gereden zit die ier opt forum?
Ikke! Alléé, ben nergens gevallen over de 45km maar heb eventjes mijn voorwiel kopje onder zien gaan...Goeie reflex gehad en lag er zo ...niet in!
xtreem09
Mountainbiker

Post by xtreem09 »

boery wrote:
Ikke! Alléé, ben nergens gevallen over de 45km maar heb eventjes mijn voorwiel kopje onder zien gaan...Goeie reflex gehad en lag er zo ...niet in!
ik bedoel degelijk iemand die tot zijn middel in het ijskoude water heeft gezeten
boery
Mountainbiker

Post by boery »

xtreem09 wrote:
boery wrote:
ik bedoel degelijk iemand die tot zijn middel in het ijskoude water heeft gezeten
Oei dat is minder! Neen, niet gezien en niets gehoord ervan..;
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

boery wrote:
xtreem09 wrote:
boery wrote: Ikke! Alléé, ben nergens gevallen over de 45km maar heb eventjes mijn voorwiel kopje onder zien gaan...Goeie reflex gehad en lag er zo ...niet in!
Idd, moet juist achter mij gebeurd zijn , was stuk waar de nodige concentratie nodig was.
Plots hoor ik na juist van spoor gewisseld te zijn ne ganse rammel achter mij , zodra ik het stuk uit was vraag ik aan passerende biker wat er gebeurd was (want k'vreesde dat ik er iets mee te maken had, niet dus [-o< [-o< )en die meldde dat dezen juist achter mij in de beek gesukkeld was.

Verder eerste maal dat ik deze gereden heb en viel zeer in de smaak =D> =D>
De pijltjes daarentegen #-o
xtreem09
Mountainbiker

Post by xtreem09 »

KUBA wrote:
boery wrote:
xtreem09 wrote: ik bedoel degelijk iemand die tot zijn middel in het ijskoude water heeft gezeten
Idd, moet juist achter mij gebeurd zijn , was stuk waar de nodige concentratie nodig was.
Plots hoor ik na juist van spoor gewisseld te zijn ne ganse rammel achter mij , zodra ik het stuk uit was vraag ik aan passerende biker wat er gebeurd was (want k'vreesde dat ik er iets mee te maken had, niet dus [-o< [-o< )en die meldde dat dezen juist achter mij in de beek gesukkeld was.

Verder eerste maal dat ik deze gereden heb en viel zeer in de smaak

da was ik waaraan je het vroeg :-)
grtz
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

xtreem09 wrote:
KUBA wrote:
boery wrote: Oei dat is minder! Neen, niet gezien en niets gehoord ervan..;

Verder eerste maal dat ik deze gereden heb en viel zeer in de smaak

da was ik waaraan je het vroeg :-)
grtz
Aha , aangename "korte" kennismaking :wink:
Post Reply