Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
zeg jongens , aan al de mannen hier ne goeie kerst dat er geweest is
ik was een beetje te laat
maar allee ik zeg het toch he,haha , en vandaag heb ik nie gereden ze, nog een beetje last in mijne schouder, van over 2 weken ne keer te duiken op dat ijs en sneeuw
maar allee volgende week hoop ik toch te gaan rijden ze, 
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Boeh 29ers
Ga er toch is mee bollen om te zien wat zo een ding doet ze.
Nu ben ik serieus ziek geworden op Boxing day(2de kerst) 39 graden koorts en alles zit vast vanboven. Misschien kom ik wel te weinig buiten en ben ik vlugger vatbaar.
@Tim chapeau de je zoveel loopt,wreed goed voor de conditie . Heb daar voor te weinig geduld denk ik,zou da ook graag doen maar wil vanalles doen,teveel om op te noemen!!
Tot in 2011 zekers
Ga er toch is mee bollen om te zien wat zo een ding doet ze.
Nu ben ik serieus ziek geworden op Boxing day(2de kerst) 39 graden koorts en alles zit vast vanboven. Misschien kom ik wel te weinig buiten en ben ik vlugger vatbaar.
@Tim chapeau de je zoveel loopt,wreed goed voor de conditie . Heb daar voor te weinig geduld denk ik,zou da ook graag doen maar wil vanalles doen,teveel om op te noemen!!
Tot in 2011 zekers
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Hey Gunther had ook gepland daar naar toe te gaan maar nu met mijn griep zal het niet gaan.
Spijtig is mooi tochtje zenne

Spijtig is mooi tochtje zenne
vdvalain wrote:Hoi Gunther ,
Ik vond het al spijtig dat de vorige keer moest afzeggen maar deze keer zal er niets in de weg staan ( geen feestje met den dag nadien ne kater )
dus zou ik deze keer wel mee kunnen gaan naar retie .
Grst alain
Grtzz...
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
ik kan nietGun*666 wrote:VTom wrote:Londerzeel voor zondag 02/01/2011 is afgelast...![]()
![]()
![]()
Iemand zin om vrijdag naar Retie te gaan ??? Is een heel leuke tocht met veeeeel bos en singletracks ...