Zo 02/01/2011 Londerzeel -- AFGELAST -- :: 13de Winter Tourt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
absalonke
Mountainbiker

Post by absalonke »

Beste Bikers .....

#-o Met bijzonder veel spijt ... moeten wij jullie informeren dat onze tourtocht voor komende zondag 2 januari 2011 wordt afgelast ...

Wij vernemen zopas dat de schuur waar onze bevoorrding normaal diende door te gaan, is ingestort onder het gewicht van de sneeuw ....
Hierdoor zitten wij zonder bevoorradingslocatie ..

Bijkomend probleem zijn de grote hoeveelheden sneeuw die in Merchtem, Oppem, Meise en ook Londerzeel zijn gevallen ... Er is op vele plaatsen werkelijk geen doorkomen aan ... en de weersvoorspelling voor de komende dagen tonen aan dat deze massa's sneeuw wellicht niet zullen verdwenen zijn tegen komend weekend ...

Bovendien doet er zich op vele plaatsen reeds een zeer gevaarlijke ijsvorming voor ... waardoor wij de veiligheid van de deelnemers niet kunnen garanderen ...

In de gegeven omstandigheden en met bijzondere veel spijt zien wij ons daarom genoodzaakt om onze tourtocht af te lassen .. Ondanks het feit dat wij wellicht meerdere MTBers zullen ontgoochelen, zijn we de mening toegedaan dat dit de meeste wijze beslissing is ...

Wij zullen - in overleg met VWB - proberen om een nieuwe datum te vinden ergens begin maart 2011 ....

MTB Palmvelden
absalonke
Mountainbiker

Zondag 2 januari 2011 Tourtocht Londerzeel Afgelast !!!!!!

Post by absalonke »

Beste Bikers .....

Met bijzonder veel spijt ... moeten wij jullie informeren dat onze tourtocht voor komende zondag 2 januari 2011 wordt afgelast ...

Wij vernemen zopas dat de schuur waar onze bevoorrding normaal diende door te gaan, is ingestort onder het gewicht van de sneeuw ....
Hierdoor zitten wij zonder bevoorradingslocatie ..

Bijkomend probleem zijn de grote hoeveelheden sneeuw die in Merchtem, Oppem, Meise en ook Londerzeel zijn gevallen ... Er is op vele plaatsen werkelijk geen doorkomen aan ... en de weersvoorspelling voor de komende dagen toont aan dat deze massa's sneeuw wellicht niet zullen verdwenen zijn tegen komend weekend ...

Bovendien doet er zich op vele plaatsen reeds een zeer gevaarlijke ijsvorming voor ... waardoor wij de veiligheid van de deelnemers niet kunnen garanderen ...

In de gegeven omstandigheden en met bijzondere veel spijt zien wij ons daarom genoodzaakt om onze tourtocht af te lassen .. Ondanks het feit dat wij wellicht meerdere MTBers zullen ontgoochelen, zijn we de mening toegedaan dat dit de meeste wijze beslissing is ...

Wij zullen - in overleg met VWB - proberen om eventueel een nieuwe datum te vinden ergens begin maart 2011 ....

Aan iedereen ook nog een gezond, plezant en sportief 2011 gewenst ...

Vanwege MTB Palmvelden
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Jammer maar heelaas :cry:
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

tja niets aan te doen he , 't zit in December en dus begin januari de organisatoren niet mee en ook de vele bikers niet .

hopelijk is 2011 een goed mtb Jaar !

Alvast aan allen een sportief en gezond 2011 toegewenst en niet te zat de komende dagen :drunk:
schuppe
Mountainbiker

Post by schuppe »

ik ging sowieso naar bonheiden (ligt in mijn achtertuin) maar door het verplaatsen van de datum kan ik misschien toch ook naar londerzeel komen. :-)
butcher
Mountainbiker

Post by butcher »

Da's nu ne keer heel spijtig , ik zag er zo naar uit om in Londerzeel en omstreken nog eens te fietsen , mmar ja , het zij zo.
Hopelijk komt er een rit op een andere datum, ik houd het in de gaten.
Het beste aan de organisatoren
G-Stoel
Mountainbiker

Post by G-Stoel »

Ik ging ook eens afkomen.
Mijne neef zit bij de organisatie(Michel).
Ik zal er in Maart zeker bij zijn.
pattap
Mountainbiker

Post by pattap »

Alle geen tt door mijne hof op zondag. Tzal Bonheiden worden.
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Volgens mij wat te vlug afgelast maar soit.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Dr.Gonzo wrote:Volgens mij wat te vlug afgelast maar soit.
+1 #-o
Post Reply