Zo 26/12/2010 Wingene

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
stubbe
Mountainbiker

Post by stubbe »

Offroadbiker wrote:Ook iedereen geloofd toch niet in god veronderstel ik .
Ik wist dat er hier mensen vertoefden die een paar vijzen los hadden. Maar het dragen van een helm vergelijken met het geloven in God, is wel belachelijk grappig :-)

Trouwens een helm is niet altijd om jezelf te beschermen tegen je eigen stommiteiten maar ook vooral tegen anderen (medebikers, auto's, brommers). En als je denkt dat de extreemste voorzichtigheid je zal beschermen van zoiets dan denk je volledig verkeerd.

Heb ook de tocht in Wingene gereden en deze was zeker ok. Enkel mocht er zeker een extra bevoorrading gezeten hebben in de 47km. Gelukkig was ik zelf goed voorzien omdat ik al van Brugge met de fiets gekomen was.
't klimmerke
Mountainbiker

Post by 't klimmerke »

Gisteren samen met Rik c, jägermeister en Med26 gestart om de 45km's te rijden. In het begin moest ik toch wat wennen aan de ijzige wegen maar na een 5tal km dacht ik dit onder controle te hebben... Tot na het uitkomen van de 2de weide (denk ik), waar het enorm glad lag, bijna op mijn smikkel ging :oops: . Daarna lekker stoempen in het bos, een leuk technisch parcourtje...
Kortom een zeer mooie tocht en proficiat aan de organisatie =D> =D> .
speedy004
Mountainbiker

Post by speedy004 »

Het was inderdaad een mooi ritje. Op sommige plaatsen wat glad maar de bospaden hebben alles goedgemaakt. Donderdag naar Gits. Hopelijk is het ijs dan weg en kunnen we er volle bak gaan :-D
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Offroadbiker wrote:Hallo 'k ben er nog ene die rondrijd zonder helm temeer ik niet zinnens ben om te vallen 'k weet als geen ander waar voorzichtigheid geboden is
Dat de anderen met een helm rijden geen probleem en veilig voor hen. Ook iedereen geloofd toch niet in god veronderstel ik .Onlangs te Wachtebeke een afgeknapte boom de sporen van de medebikers waren ononderbroken mijne maat ( die wel een helm draagd )en ik waren de eerste die over de boom heen stapten ik bedoel maar als je het lot schuldig bent .Daarom zijn ik en nog bikers niet onnozel of we zien er misschien zo niet echt uit zonder helm
Ieder zijn eigen mening, daar heb je gelijk. Enkel één persoonlijke bedenking: hoogmoed komt voor de "val", en dit is in dit geval zowel letterlijk als figuurlijk te interpreteren.
Voor de rest, nog veel bikeplezier.
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Offroadbiker wrote:Hallo 'k ben er nog ene die rondrijd zonder helm temeer ik niet zinnens ben om te vallen 'k weet als geen ander waar voorzichtigheid geboden is
'k Hoop voor u als je ooit ne keer op uwen kop valt, dat ge nog de kans zult krijgen om het resterende verstand te gebruiken.
Zot zijn doet echt wel geen zeer, en zoals men soms zegt: als er niet veel in 't koppeke zit moet er idd niet veel beschermd worden.
QM
Mountainbiker

Post by QM »

Zou iemand weten of die foto's van in dat schietkot aan de ingang nu ook ergens online te vinden zijn???
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

zo'n spel maken over wel of niet nen helm
die mannen vallen toch op hun eigen kop dus trek kik mij daar geen Kl ('§) tn
van aan. die van mij is schoon verpakt meestal.
En 2 bevoorradingen op een rit van 47km ja das der ook over ze.
Waarom zou da moetn aj wil fretten op nen TT moe je mee doen aan ne smoefel tocht.
ge rij toch niet met de velo omdat je enkele kg's wil bijkomen ofwel???? #-o

Ze kun der ier nogal weg mee wi dikwijls amaai :-({|= :-({|= :-({|= :-({|=

Voila
den TT was volgens mij meer dan in orde gelukkig nievers op men traape gegaan al hebbek 2maal gedaan alsof ik er ging op gaan :lol:
BEV +++ meer dan in orde +++
Apres beetje te lang moja das Marlon z'n schuld mee z'n slechte maatn die dan ommezekee ene voe je neuze zetten zonder vraagn
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Toptocht!
Hier en daar een fotootje genomen: http://picasaweb.google.com/werner.degr ... 3082512466
Scale
Kerstman

Post by Scale »

Dat de anderen met een helm rijden geen probleem en veilig voor hen. Ook iedereen geloofd toch niet in god veronderstel ik .Onlangs te Wachtebeke een afgeknapte boom de sporen van de medebikers waren ononderbroken mijne maat ( die wel een helm draagd )en ik waren de eerste die over de boom heen stapten ik bedoel maar als je het lot schuldig bent .Daarom zijn ik en nog bikers niet onnozel of we zien er misschien zo niet echt uit zonder helm
Zo te zien en te lezen zijt ge toch al ne keer serieus op uw bakkes gevallen
med26
Mountainbiker

Post by med26 »

De 45km gereden samen met Rik c, jägermeister en 't klimmerke.T'was een zeer mooie tocht,veel offroad en techniek single-track.Jammer dat er maar één bevoorraading was en dan wel al na ongeveer 15km!!!
Proficiat aan de organisatie =D> =D> Tot volgend jaar :-D
Post Reply