VOLGENDE ZONDAG ORGANISEREN DE DLT-ERS VAN OOSTMALLE HUN JAARLIJKSE WINTERMOUNTAINBIKETOCHT
SPORTHAL AGORA HERENTALSEBAAN 54 ATHENEUM (baan Oostmalle -Wechelderzande )
INSCHRIJVEN VAN 8.00 u. tot 10.30 u.
VOLGENDE AFSTANDEN : 18 (kidstoer ) 25 OF 45 KM.
BEVOORRADING ONDERWEG : ( KIDS KRIJGEN BIJ VERTREK KOEK EN DRANK MEE ) SOEP,SPORTDRANK,BANANEN,APPELSIENEN,CAKE,PEPERKOEK
PECHDIENST,BEWAAKTE FIETSENSTALLING,DOUCHES VOOR DAMES EN HEREN,BIKECAFE,
3 PUNTEN VOOR VWB KLASSEMENT SUPERBIKER
VERDERE INFO : wim jordens 0473 64 24 04
Zo 02/01/2011 Oostmalle
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spaghetti_2
- Mountainbiker
- franske323
- Mountainbiker
Post by franske323 »
deze 2 toers doen geen meter 't zelfdespaghetti_2 wrote:Wat zijn zowat de verschillen met de tocht van vandaag in westmalle ?
deze van DLT kan je meer vergelijken met die van zoersel en beerse.
- jinba ittai
- Mountainbiker
Post by jinba ittai »
Hoe is de rijrichting dit jaar ? Vertrekken of aankomen langs Salphen ?
Zit er een stukske vliegveld in
Zit er een stukske vliegveld in
-
stresskip
- Mountainbiker
Parkoer licht nu nog lichtjes bevroren met een laagje sneeuw bovenop.
woensdag en donderdag gaan we terug ter plaatse om te zien hoe de toestand er bij ligt.Normaal is vertrek binnendoor voorzien langs 'd Aesten (karrespoor ) en ook vliegveld zit er in bij aankomst.
Ik hou jullie op de hoogte van de toestand.
woensdag en donderdag gaan we terug ter plaatse om te zien hoe de toestand er bij ligt.Normaal is vertrek binnendoor voorzien langs 'd Aesten (karrespoor ) en ook vliegveld zit er in bij aankomst.
Ik hou jullie op de hoogte van de toestand.
hoi mannen
aangezien het hier in onze buurt afgelastingen regent hpen we dat deze tocht nu zondag TOCH doorgaat
wij willen deze verplaatsing vanuit Humbeek wel doen ,als we 100% zeker zijn dat de tocht doorgaat, en wat mogen we verwachten qua parcours........bos-veld-singletracks,enz
voor een laagje sneeuw blijven we niet thuis
aangezien het hier in onze buurt afgelastingen regent hpen we dat deze tocht nu zondag TOCH doorgaat
wij willen deze verplaatsing vanuit Humbeek wel doen ,als we 100% zeker zijn dat de tocht doorgaat, en wat mogen we verwachten qua parcours........bos-veld-singletracks,enz
voor een laagje sneeuw blijven we niet thuis
- franske323
- Mountainbiker
Post by franske323 »
hier in het biljartvlakke Oostmalle heb je alles behalve klimmetjes.
alle tochten in deze regio zijn van het snellere type daarom dat er hier ook zoveel cyclofietsen te vinden zijn op de tochten.
alle tochten in deze regio zijn van het snellere type daarom dat er hier ook zoveel cyclofietsen te vinden zijn op de tochten.
-
stresskip
- Mountainbiker
Vandaag nog toercontrole gedaan en volgende vastgesteld :
asfaltwegen liggen nog glad maar ik hoop dat de dooi goed doorzet .
In het bos is het goed te doen en de zandwegen die we hier hebben kunnen veel water slikken.
Morgen terug controle van bepaalde stukken en donderdag algemene controle. Vrijdag gaan we al een deel afpijlen want op 1 januari afpijlen is blijkbaar voor iedereen niet zo eenvoudig met al die feestdagen.
P.S. we hebben 100 liter soep besteld en die MOET op.
De groeten en ik hou jullie op de hoogte.
asfaltwegen liggen nog glad maar ik hoop dat de dooi goed doorzet .
In het bos is het goed te doen en de zandwegen die we hier hebben kunnen veel water slikken.
Morgen terug controle van bepaalde stukken en donderdag algemene controle. Vrijdag gaan we al een deel afpijlen want op 1 januari afpijlen is blijkbaar voor iedereen niet zo eenvoudig met al die feestdagen.
P.S. we hebben 100 liter soep besteld en die MOET op.
De groeten en ik hou jullie op de hoogte.