Zo 26/12/2010 Wingene

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Cubedude
Mountainbiker
Location: Cube comp ltd 2008 - crossmax SLR - full XT - Reba Race / Cervélo R3 RS

Post by Cubedude »

berendrieske wrote:
alexbiker wrote:Leuke tocht gereden deze morgen, redelijk veel off-road en goed berijdbaar op een paar stroken na. Het weer was ook ideaal om in te rijden, een winterzonnetje en bijna geen wind.
Toch zijn er nog altijd van die ONNOZELAARS DIE RIJDEN ZONDER HELM, ik vind dat er aan de bevoorrading iemand zou moeten staan die ze eruit haalt.
Wat dan te zeggen van die gasten die vallen in een bocht.Overgewicht, voorrem, al vermoeid na 2 kilometer, dronken?
over een onnozele vergelijking gesproken...
bezembiker
Mountainbiker

Post by bezembiker »

die mannen zonder helm gaan da wel ne keer leren!

zelf een paar jaar geleden seriues op het koppeke gevallen #-o en sindsdien twijfel je niet meer of je een helm of niet gaat dragen!
Putter Pierre
Mountainbiker

Post by Putter Pierre »

Natuurlijk mijn helm op en MAX 2kilo op mijn beide banden en geen probleem op heel de toer voor mij

Vandaag toch eens gevoeld aan de banden van een ongelukkige biker die juist gevallen was jawadde da was zeker 3,5 a 4 kilo

Jongens toch!!!!!!!
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

Vanmorgen naar Wingene om er te gaan ontvetten.

Het lange zoeken naar een parkeerplaats liet vermoeden dat er heel veel
kilotjes kwijtgespeeld moesten worden vandaag.... #-o #-o #-o
Desondanks het vele volk verliep de inschrijving heel vlotjes. =D>

Samen met Karel van Wijnendaele, Bien, Heisse, Bloempje, Fabian, Le President, Bob de Bouwer, Johnny Turbo, Heinz, Groten Tetter en Claeries
rond 10.15 in gang getrokken voor de 37 km.

We gaan eens moeten vergaderen.
Misschien kunnen we ook een fietsclub oprichten :lol: :lol: :wink: :wink: :bounce: :bounce:

Mijn gestel was duidelijk nog niet hersteld van het ritje van vrijdag.
Blijkbaar verkrampt je lichaam toch een beetje als je constant op je weerhoen moet zijn en geconcentreerd moet blijven van de eerste tot de laatste meter.

Dat het weer glad ging zijn wisten we al.

De een kan hier al beter mee om dan de andere en durft zich al een beetje vlotter door de bochten laten "glijden"
Waardoor ons groepje al rap verbrokkelde.

Ik nestelde me samen met Bien, Bloempje, Heisse, Bob de Bouwer en Heinz in het laatste wagonnetje.

De meisjes hadden een gezonde portie respect voor de omstandigheden meegenomen en namen geen enkel risico.
Maar naarmate de rit vorderde kregen ze meer vertrouwen en hielden we er eigenlijk een vlot tempo op na.
Chapeau dames. Goed gedaan. =D> =D> =D>
Geen enkele valpartij moeten noteren.
Enkel een paar stuurfoutjes die eerder door voorzichtigheid ingegeven waren. =D> =D> =D>

De enige die haast onderuit ging was dan nog ikzelf.
Op een modderplek dan nog.
Geen sneeuw of ijs in de omtrek.... #-o #-o :oops:

Mooie verzorgde rit met veel gekende maar daarom niet minder leuke passages onder de wielen gekregen.

Korte après in beperkte kring daar de meesten nog kerstverplichtingen hadden.

Wie heeft trouwens die mooie MTB-kader gewonnen? =D> =D>

Heel de organisatie dik in orde, zoals elk jaar trouwens. =D> =D>
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

8) 8) Vanmorgen thuis gestart mee de gedachte voor de 47km , ingeschreven voor de 47km en dan vulle tuite de 47km ( deels gegleden en deels gebiked ) ](*,) ](*,) ](*,) . Mijn kids vroegen mij een kerstmuts aan te doen ( man , man , man #-o #-o #-o ) wat heb ik gezweet .
Den tocht was weeral =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> en den apres mee "MASK " , "SPIERMASSA " en enkele van die kallibers :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: #-o #-o . Mij zien ze volgend joare zekerst weere enja mee de lange kerstmutse =D> =D> =D> .

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Den Steffie
Mountainbiker

Post by Den Steffie »

De kerstkilotjes erafgereden deze morgen, mooie tocht twas hier en daar toch uitkijken voor gladde plekken ( das de winter ee) aan de organisatie doe zo voort =D>
den marginalen
Mountainbiker

Post by den marginalen »

ik wil mijn verontschuldigen aan de anonieme man die ik vanmorgen al spookrijdend heb aangereden. Sorry [-o< [-o<
Aan de organisatie: een dikke proficiat voor de puike organisatie. =D>
Misschien wel volgend jaar éénrichtings verkeer invoeren!!!
Aan bobo ge moet het maar weten dat je zo dicht in mijn gat zat te kotteren =P~
Tot in oostnieuwkerke volgende week( bij heuvelland)

Ps: bobo bedankt om mijn fiets binnen te brengen aangezien ik het nog te moeilijk heb na mijn ongeval van vanmorgen om de openbare weg op te komen. :-({|= :-({|= :-({|= :-({|=
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Vandaag met vier Erika's Baaikers: Rik C., Med26 ,t Klimmerke en ikke gestart voor de 47km. Op sommige plaatsen was het toch wel opletten voor de gladheid. Toch heeft iedereen van ons het paard kunnen blijven berijden zonder af er te vallen, al scheelde het soms niet veel. Het is nu eenmaal winter dus moeten we dat er bij nemen. Voor mij was dit een heel mooie tocht met mooie singltracks en een prachtig gevarieerd, bosrijk parcours.

Proficiat aan de organisatie, t was dik in orde =D> =D> =D>

Zondag 16 Januari 2011 11e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken:

Senha
Mountainbiker

Post by Senha »

Scale wrote:
alexbiker wrote:ONNOZELAARS DIE RIJDEN ZONDER HELM,.
.....maar wel met hippe skibril....
- De profrenners zullen het graag lezen. Die mannen denken nog altijd als ze renner zijn dat ze niet kunnen vallen. Als ze andere mensen niet doen vallen door hun roekeloos rijden heb ik daar geen bezwaar tegen. Zonder helm, als ze op hunne timbre vallen kan hun voorseizoen naar de knoppen zijn, maar ja daarom dragen ze een hippe skibril.
Zonder helm, ze brengen alleen zichzelf in gevaar.
Daniel
Mountainbiker

ijsrijden

Post by Daniel »

Post Reply