nieuwe lay-out forum

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
tafelpoot
Mountainbiker

Post by tafelpoot »

mijn resolutie is 800*640 (normaal toch)
mijn beeldscherm is een beetje aan de oude kant, net als mijn grafische kaart en aangezien Linux-drivers voor hercules prophet 4500 niet echt gebruiksvriendelijk zijn is mijn kaart dus niet eens volledig ondersteunt...
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

ook weer aan het scrollen, 800*640
Cougar
Mountainbiker

Post by Cougar »

ik vermoed dat deze de phpbb 2.10 is, mss een andere mod erop zetten
tafelpoot
Mountainbiker

Post by tafelpoot »

ok, ik wil nu niet zagen maar het "op de laatse klikken en in de eerste terechtkomen" sindroom is ook gsignaleert op mijne pc (browser: konqueror, Suse Linux 8.2)
phille
Mountainbiker

Post by phille »

phille wrote:is er een verbetering ? Eigenlijk is het opera die het moet in orde brengen he ... :roll: Ik werkte opt werk op mijn solaris doos ook met Opera maar tis rap weg zenne, Mozilla is veel beter
is er eigenlijk verbetering want ik heb die tip toegepast ...
Guest

Post by Guest »

Bij mij gaat het terug slechter. Terug het probleem van op laatste klikken en bij de eerste terecht komen, zowel bij Opera als I.E.
Toon
Mountainbiker

Post by Toon »

phille wrote:is er eigenlijk verbetering want ik heb die tip toegepast ...
Nope :(
BGT
Mountainbiker

Post by BGT »

Wat ik vervelend vind is dat als je shift-klikt op een link er een nieuw venster open gaat (tot hiertoe normaal) maar in het eerste venster ook de gevraagde pagina wordt geladen.
In de vorige versie gebeurde dit niet, is wel handig om door het forum te bladeren. Als ik met de rechtermuistoets op de link klik kan ik Open in New Window kiezen en dan gaat dat dit wel !
Ik gebruik IE 6 op WinXP SP2.
goendi
Mountainbiker

Post by goendi »

BGT wrote:Wat ik vervelend vind is dat als je shift-klikt op een link er een nieuw venster open gaat (tot hiertoe normaal) maar in het eerste venster ook de gevraagde pagina wordt geladen.
In de vorige versie gebeurde dit niet, is wel handig om door het forum te bladeren. Als ik met de rechtermuistoets op de link klik kan ik Open in New Window kiezen en dan gaat dat dit wel !
Als ik shift ingeduwd houw als ik klik opent die pagina bij mij wel gewoon in een ander venster hoor! Ook met IE 6 WinXP SP2
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

goendi wrote:
BGT wrote:Wat ik vervelend vind is dat als je shift-klikt op een link er een nieuw venster open gaat (tot hiertoe normaal) maar in het eerste venster ook de gevraagde pagina wordt geladen.
Als ik shift ingeduwd houw als ik klik opent die pagina bij mij wel gewoon in een ander venster hoor! Ook met IE 6 WinXP SP2
'k Heb dat ook ne keer geprobeerd, en bij mij evenmin shift-click-problemen ... IE6, WinXP Home SP2.
Post Reply