Op zaterdag 8 januari 2011 organiseren wij voor de 3de maal onze super toertocht te Schilde! Voor de GPS: locatie Lokaal de Wip Kasteeldreef / Speelhofdreef.
Onze toertocht gaat over een overwegend bosrijk parcours, onderweg zult u ook een extra sportieve hindernis moeten overwinnen ; )
Er kan gekozen worden uit volgende afstanden: 44km, 33km en 13km ( voor de kids). Inschrijven kan vanaf 8.00u tot 12.30u.
U mag deze tocht niet missen want:
...het is een mooie en gevarieerde toertocht met een uitgebreide
bevoorrading.
...voor elke deelnemer is er een gratis boterham.
...er zijn maar liefst 4 punten te verdien voor de superbiker (VWB)
...actiefotografen nemen foto's van u op het parcours die je daags
nadien kan downloaden op www.despildoren.be
U komt toch ook!!
www.despildoren.be
[/b]
Za 08/01/2011 Schilde
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
snellenberre
- Mountainbiker
Post by snellenberre »
neje het is naast den hof van den architect,daar waar verleden jaar langs teruggekomen werd.Het einde is ietsje veranderd langs een oud vergeten bospadje,come and see zou ik zeggen
Hopelijk betere omstandigheden als vandaag,want we verkenden het eerste deel,en da lag al redelijk zwaar in deze besneeuwde omstandigheden.Hopelijk krijgen we groen licht van de verzekering om de tocht te laten doorgaan tegen dan
!!Aan ons zal het zeker nie liggen zenne 
Hopelijk betere omstandigheden als vandaag,want we verkenden het eerste deel,en da lag al redelijk zwaar in deze besneeuwde omstandigheden.Hopelijk krijgen we groen licht van de verzekering om de tocht te laten doorgaan tegen dan
Nu hebde mijn nieuwsgiergheid wel geprikkeld wat dat vergeten bospaadje betreft. Ben opgegroeid in de omgeving en ken daar alles. Ik zie, komende van de brug, maar twee manieren om terug binnen te rijden: ofwel terug de wei over, ofwel door het park van schilde (maar denk da ge daarvoor in nog geen miljoen jaar toestemming krijgt). Maar goed, ik sta open voor alle verrassingen. 
- peerke1967
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build
Post by peerke1967 »
Ben hier vorig jaar voor de eerste keer komen rijden en ik moet zeggen dat het parcours mij aangenaam verrast heeft. Er zat vanalles wa in en terugkomen door diene vettige en sompige wei toen vond ik fantastisch.Had diene dag blijkbaar het goede gevoel te pakken en heb daar toen de gashendel volledig opengedraaid.De vetzakkerij vloog toen langs mijn oren, geweldig.Dus den deeze is present.
Wie geen risico's durft nemen, zet zichzelf buiten spel!!
Pluk de dag, het kan je laatste zijn.
-
snellenberre
- Mountainbiker
- bike smurf
- Mountainbiker
Post by bike smurf »
Wijnegem Bicycle Club present!
Hopelijk zit het weer een beetje mee... als ik aan de vorige twee edities denk, krijg ik gelijk ijskoude tenen!
Zijn er weer botterhammekes voorzien na de aankomst? Junior rijdt mee, en die kan daar goed weg mee; begint maar al te smeren

Hopelijk zit het weer een beetje mee... als ik aan de vorige twee edities denk, krijg ik gelijk ijskoude tenen!
Zijn er weer botterhammekes voorzien na de aankomst? Junior rijdt mee, en die kan daar goed weg mee; begint maar al te smeren