Hmm als jij het zo wil stellen ben ik waarschijnlijk een grote knoeier he.. Ik snap alleen niet zo goed waarom? Als het is omdat er verf aan de kranten hangt, nodig ik je uit om eens te komen sprayen zonder dat er verf op de kranten terechtkomt; dus, mijn gedacht: ik doe nog altijd WAT ik wil en HOE ik wil, en vertel mij dan eens wat ik niet serieus heb gedaan? Misschien had ik wel een paar honderd euro moeten geven om een stomme bmx te laten zandstralen en poederlakken, maarja mijn normen liggen misschien een beetje lager..
Staf
ps. Proficiat met zo'n geweldige zoon!
Projectje: BMX tot showbakkie
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
oei met dialect heeft meneer het wat moeilijk ?peetar wrote:vooruit,in uw nederlandse boeken kijken ipv naar de showroomdejos^^ wrote:was da voor ne zeverer , zit amper 2 weke op forum en gaat al beslissen hoe iemand zijn ' bmxke ' moet verve .
voor een bmxke van 20 jaar vindk hem er properder geverfd uit zien dan origineel met roest !
stopt me commentaar te geven op nen andere ,
en zeker als deze niet opbouwend is !
- Chimaera
- Mountainbiker
goe bezig man. Je kon het natuurlijk anders aanpakken (stukken demonteren, afplakken, ....) maar het voornaamste is dat gij u der mee amuseert en da gij content ze met het eindresultaat. Laat de rest mor zeveren.
Keep up the good work en ik kijk al uit naar de volgende fotokes. Zo'n topics zijn altijd leuk om te volgen
Keep up the good work en ik kijk al uit naar de volgende fotokes. Zo'n topics zijn altijd leuk om te volgen