Zo 02/01/2011 Helchteren -- AFGELAST --

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
DriesH
Mountainbiker

Zo 02/01/2011 Helchteren --AFGELAST--

Post by DriesH »

Beste wielervrienden,

Zoals elk jaar organiseert de wielerclub "Cycling4Helchteren" ook dit jaar weer hun toertocht rond de jaarwisseling, meer bepaald op zondag 2 januari 2011.
Het parcours werd gedeeltelijk aangepast, waardoor er weer enkele leuke single-tracks ondekt kunnen worden, afgewisseld met een paar snellere stroken en enkele pittige technische passages geeft dit een ideale mix voor een leuke mountainbiketocht!

Er is de mogelijkheid om 25km, 32km of 43km te rijden, voor ieder wat wils dus. Door de bosrijke en zanderige ondergrond ligt het parcours er trouwens steeds goed berijdbaar bij, dus ook dit kan geen excuus zijn!

Vertrekken is mogelijk tussen 8u en 11u.

We verwachten jullie dus allemaal op zondag 2-01-2011 te Helchteren, voor de GPS'ers: Donboscostraat 6.
Tot dan!
Last edited by DriesH on Thu 30 Dec 2010 11:23, edited 1 time in total.
Beny
Mountainbiker

Re: zo 02/01/2011 Helchteren

Post by Beny »

DriesH wrote:Door de bosrijke en zanderige ondergrond ligt het parcours er trouwens steeds goed berijdbaar bij, dus ook dit kan geen excuus zijn!
Euh... Dan moet de sneeuw hier bij mij in de straat wel heel plaatselijk zijn :lol:
DriesH
Mountainbiker

Post by DriesH »

Ja, in de hoop dat het toch een beetje zal dooien!!
Morgen toch eens testen in de sneeuw, ben zelf benieuwd!
koga62
Mountainbiker

Re: zo 02/01/2011 Helchteren

Post by koga62 »

Beny wrote:
DriesH wrote:Door de bosrijke en zanderige ondergrond ligt het parcours er trouwens steeds goed berijdbaar bij, dus ook dit kan geen excuus zijn!
Euh... Dan moet de sneeuw hier bij mij in de straat wel heel plaatselijk zijn :lol:
Denk dat we eens moeten gaan klappen met die grote van Diest dacht dat die bij de meteowing was als mij niet vergis!Mischien dat die daarboven iets kan regelen [-o< [-o< :drunk: =P~
Ik denk ik morgen ook eens proberen :-?
koga62
Mountainbiker

TT

Post by koga62 »

Ik bedoel een poging om de 25 te rijden #-o
witte
Mountainbiker

Post by witte »

Heb juist in mijn 1tje de laatste 10km. gaan testen van de rit. Ik moet zeggen dat het voor genen meter bolde. Daar waar je door losse sneeuw moet val je zowaar bijna meteen stil en waar er gewandeld is geweest wordt je danig door mekaar geschud. Alles bijeen heb ik een 10 km in de bos gedaan en een 3,5 km op de openbare weg. Avg = 13.4km/h
Dit had misschien iets sneller gekund maar dan had ik waarschijnlijk nu vol blauwe plekken gestaan. Een verdere toestand van zaken zal in de loop van woensdagavond of donderdagmorgen worden meegedeeld. Mogelijk wordt het parcours ingekort MAAR houdt er rekening mee dat er hier heel waarschijnlijk ook een eventuele afgelasting dreigt aan te komen. :cry: :cry:
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

witte wrote:houdt er rekening mee dat er hier heel waarschijnlijk ook een eventuele afgelasting dreigt aan te komen. :cry: :cry:
:( :( :cry:
witte
Mountainbiker

Post by witte »

Woensdagavond hebben we met de groep nog beraadslag wat er gaat gebeuren #-o [-o< want het uitpijlen moet immers op vrijdag 31dec. gebeuren. Daarna is het :drunk: :drunk:
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

Ben er helaas dit jaar niet bij, zit nog steeds in het zonnige Kaboel dan 8) :-D
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

witte wrote:Woensdagavond hebben we met de groep nog beraadslag wat er gaat gebeuren #-o [-o< want het uitpijlen moet immers op vrijdag 31dec. gebeuren. Daarna is het :drunk: :drunk:
gewoon laten doorgaan [-o<
Post Reply