Di 28/12/2010 Sijsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
leffingenoartje
Kerstman

Sijsele dinsdag 28 december

Post by leffingenoartje »

hallo iemand ervaring over deze toertocht ? :roll:

groeten :wink:
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

ik heb deze vorig jaar gereden, en dit jaar ben ik ook opnieuw van de partij. Vorig jaar reden ze richting rijckegemveld, damme, en terugkeren via donk. Ik herinner mij dat er wel wat variatie inzat.
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Zal deze ook eens onder de wielen schuiven.
bikerslust
Mountainbiker

Post by bikerslust »

Denk om deze voor het eerst ook eens te rijden .
W.T.C.OOTJE
Mountainbiker

Post by W.T.C.OOTJE »

Wordt reeds voor het achtste jaar op rij georganiseerd door de KWB. De tocht loopt voor een deel over het parcours van 'De 8 van Sijsele' (WTC Olympia op 5/02) en voor een deel over het parcours van Moerkerke (Smokkeltocht op 22/01). De verbindingsstukken tussen Sijsele en Moerkerke via Damme zijn mooi en verrassend. Dit zover de tocht identiek is als die van de vorige jaren. Ik zal zeker starten in mijn thuisgemeente. Mijn laatste verlofdagen heb ik daarvoor opgenomen.
Cubedude
Mountainbiker
Location: Cube comp ltd 2008 - crossmax SLR - full XT - Reba Race / Cervélo R3 RS

Post by Cubedude »

of de rit ook langs de oude spoorwegbedding gaat richting Donk? want dan spring ik daar op het parcours (vlak aan mijn deur), betaal dan aan de bevoorrading of de start bij passage. Ik moet nml werken in de namiddag en heb niet zo bijster veel tijd. Wel bijster veel goesting om de rit te rijden :-D
geertje
Kerstman

Post by geertje »

W.T.C.OOTJE wrote:Wordt reeds voor het achtste jaar op rij georganiseerd door de KWB. De tocht loopt voor een deel over het parcours van 'De 8 van Sijsele' (WTC Olympia op 5/02) en voor een deel over het parcours van Moerkerke (Smokkeltocht op 22/01). De verbindingsstukken tussen Sijsele en Moerkerke via Damme zijn mooi en verrassend. Dit zover de tocht identiek is als die van de vorige jaren. Ik zal zeker starten in mijn thuisgemeente. Mijn laatste verlofdagen heb ik daarvoor opgenomen.
@Ootje; hebben wij 8 jaar geleden in mijne living dit parcours niet grotendeels uitgetekend? Ik vermoed dat daar nog niet veel aangewijzigd is. Dank U wel voor de promotie :wink:
Ik vermoed dat het parcours achter het ziekenhuis richting Sijsele gaat of omgekeerd richting Moerkerke. Meestal omgekeerd tov het vorige jaar?

Ik zal er ook zijn, hopelijk blijft het dooien.

Groeten

geertje :wink:

Zaterdag 22 januari 2011 in Moerkerke: 16de Damse Smokkeltocht
Marcus 2
Mountainbiker

Post by Marcus 2 »

Gaat deze nu door? Er wordt morgenochtend sneeuw verwacht overgaan in ijzel.
Ik moet van het verre Sleidinge komen dus zou ik toch graag een reactie willen.
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

gisteren een trainingske gedaan en overal was het al uitgepijld.
rode pijlen met kbc lintje eraan. Tenzij dat het van de tocht van Assebroek is?
marnoek
Mountainbiker

Post by marnoek »

Ter info:
de toertocht Gits 30/12/2010 staat ten onrechte als afgelast vermeld.
deze zogenaamde 'afgelasting' komt zeker niet uit van de organisatie.

DE TOERTOCHT TE GITS 30/12/2010 GAAT ZEKER DOOR!!!!!!
Post Reply