Specialized 2011 - S-Works Epic !
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Motorbiker
- Mountainbiker
- dennisschmitz
- Mountainbiker
Post by dennisschmitz »
Ligt dan ook wel in de middle of nowhereMotorbiker wrote:de mijne is al drie dagen onderweg van Nederland naar West-Vlaanderen
-
Miss Piggy
- Mountainbiker
Post by Miss Piggy »
Weet je zeker dat ie onderweg is naar vlaanderen? Dat zou op zich al goed nieuws zijnMotorbiker wrote:de mijne is al drie dagen onderweg van Nederland naar West-Vlaanderen
-
dannyspecialized
- Mountainbiker
s works epic
Post by dannyspecialized »
Mijne rood witte epic s- works komt nu eind januari...
Denk dat ik aan men fietshandelaar ga vertellen dat ik hem niet meer moet hebben, eerst half november, dan half december , nu eind januari.
Kan misschien wachten op de nieuwe 2012
Denk dat ik aan men fietshandelaar ga vertellen dat ik hem niet meer moet hebben, eerst half november, dan half december , nu eind januari.
Re: s works epic
Dan gaat ge diene 2012 ook moeten afzeggendannyspecialized wrote:Mijne rood witte epic s- works komt nu eind januari...
Waarschijnlijk eerst novebember, dan december, dan januari om uiteindelijk in maart 2012 deze te hebben
Het wachten is toch al de helft van het plezier...
Enne... Een nieuwe bike gaat ge toch niet inzetten in de winter...
Re: s works epic
Ken dat gevoel... mijne was nog erger...dannyspecialized wrote:Mijne rood witte epic s- works komt nu eind januari...
In mei was de S-works 29er al uitverkocht... nieuwe ergens rond half september / dan begin december.../ mss een paar weken later/... nu mss februari , mss maart. Fiets is besteld einde juli.... Dus een 8 maand wachten.
-
dannyspecialized
- Mountainbiker
s works
Post by dannyspecialized »
Heb daar eigenlijk geen probleem mee, maar als je naar de fietsenhandelaar gaat voor een fiets van 7199 euro te bestellen en men je dan op papier zet half november dan stel ik me toch vragen...
Weet niet af dit bij alle merken is maar specialized bewijst hier toch nog maar eens wat een firma ze zijn..
Rij nu ongeveer 20 jaar met specialized, heb nu een s works HT 2010 , maar ben aan het nadenken om een andere fiets te kopen.
En er zijn bikers die zeggen dat wachten ook plezierig is, maar dat zijn volgens mij geen echte
Weet niet af dit bij alle merken is maar specialized bewijst hier toch nog maar eens wat een firma ze zijn..
Rij nu ongeveer 20 jaar met specialized, heb nu een s works HT 2010 , maar ben aan het nadenken om een andere fiets te kopen.
En er zijn bikers die zeggen dat wachten ook plezierig is, maar dat zijn volgens mij geen echte
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Wel, ik heb mijn Epic zojuist afgehaald. En als een klein kind de winkel verlaten.
Met dit winterse weer lijken de kleuren iets erover. Maar in de zomer
zal dit perfect zijn. Nog de roval Al velgen vervangen door XT's.
Foto's volgende week.
Het wachten is inderdaad lastig. De beloning des te leuker.
Foto's volgende week.
Proficiat hoorMotorbiker wrote:Wel, ik heb mijn Epic zojuist afgehaald. En als een klein kind de winkel verlaten.
Foto's volgende week.
Veel plezier ermee