Vr 24/12/2010 Hechtel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kabeljauws
Mountainbiker

Post by kabeljauws »

cube biker ;-) wrote:
hanske636 wrote:
el stevo wrote:Hoe verleidelijk deze ook lijkt, ik ga een toerke in de buurt rijden.
Dat ga ik ook doen.
Ik ook, ben van Hechtel :-D :-D :-D
Kunnen we samen peddelen; ben ook van Hechtel. :-D
paladin
Mountainbiker

Post by paladin »

wij deze morgen ook vroeg opgestaan ,helaas het risico op de weg is te groot .Zullen passen vandaag ,spijtig want het is een mooie tocht.
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

Voor mijn deur heeft een auto zich vastgereden #-o #-o nooit gezien! Vrees dus dat ik zal moeten passen m de verplaatsing te maken :( zal een toerke in de Geelse bossen worden.
cube biker ;-)
Mountainbiker

Post by cube biker ;-) »

Kortste TT ooit, net geen 2 km gedaan niet te doen #-o #-o jammer maar helaas.
chapeau voor de Doorzetters die hun naam niet gestolen hebben om alle tijd en energie die nodig is om een TT ineen te steken nog de moeite vonden in deze barre weersomstandigheden =D> =D> =D>
Hopelijk volgend jaar meer succes met het weer. Zal zeker weer van de partij zijn, sneeuw of gene sneeuw :-D
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

AL twee uur zitten sneeuw ruimen , de kleine met de slee naar school moeten doen , niet normaal zo veel er ligt hier .
De auto blijft binnen vandaag , jammer , maar helaas , is idd een mooi tochtje !!! #-o #-o #-o
Peaches
Mountainbiker

Post by Peaches »

Ik ben vertrokken met de fiets richting Hechtel, maar ben toch na 1,5km terug gedraaid. Jammer, want ik vind een sneeuwtochtje wel leuk, maar dit was toch overmacht :roll:
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

cube biker ;-) wrote:Kortste TT ooit, net geen 2 km gedaan niet te doen #-o #-o jammer maar helaas.
chapeau voor de Doorzetters die hun naam niet gestolen hebben om alle tijd en energie die nodig is om een TT ineen te steken nog de moeite vonden in deze barre weersomstandigheden =D> =D> =D>
Hopelijk volgend jaar meer succes met het weer. Zal zeker weer van de partij zijn, sneeuw of gene sneeuw :-D
geluk dat ik dus niet vertrokken ben.
jantje
Mountainbiker

Post by jantje »

vanmorgen om half 6 opgestaan om sneeuw te ruimen; vrouwtje moest werken en reed zich hier hopeloos vast in de sneeuw,het waait ook nog behoorlijk hard op plaatsen waar de sneeuw zich ophoopt kan je al vlug een halve meter sneeuw krijgen;' tis nu half 12 en het sneeuwt nog. ; dus ik zal moeten passen , jammer want is zeer mooie tocht, hopelijk zondag in gruitrode beter
Bulls Eye
Mountainbiker

Post by Bulls Eye »

Hier in vl brabant is het ook nog volle bak aant sneeuwen. Heb de gps file van de rit naar mijne tacx gestuurd en kan nu via google earth lekker binnen rijden over een sneeuwvrij parkoer :lol: :lol: :lol:
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

jantje wrote:vanmorgen om half 6 opgestaan om sneeuw te ruimen; vrouwtje moest werken en reed zich hier hopeloos vast in de sneeuw,het waait ook nog behoorlijk hard op plaatsen waar de sneeuw zich ophoopt kan je al vlug een halve meter sneeuw krijgen;' tis nu half 12 en het sneeuwt nog. ; dus ik zal moeten passen , jammer want is zeer mooie tocht, hopelijk zondag in gruitrode beter
gruitrode is afgelast!
heb vanmorgen ook even geprobeerd hier met de fiets maar het is niet te doen, zo dik de sneeuw bolt niet.
Post Reply