Kunnen we samen peddelen; ben ook van Hechtel.cube biker ;-) wrote:Ik ook, ben van Hechtelhanske636 wrote:Dat ga ik ook doen.el stevo wrote:Hoe verleidelijk deze ook lijkt, ik ga een toerke in de buurt rijden.![]()
![]()
Vr 24/12/2010 Hechtel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- kabeljauws
- Mountainbiker
Post by kabeljauws »
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
Voor mijn deur heeft een auto zich vastgereden
nooit gezien! Vrees dus dat ik zal moeten passen m de verplaatsing te maken
zal een toerke in de Geelse bossen worden.
- cube biker ;-)
- Mountainbiker
Post by cube biker ;-) »
Kortste TT ooit, net geen 2 km gedaan niet te doen
jammer maar helaas.
chapeau voor de Doorzetters die hun naam niet gestolen hebben om alle tijd en energie die nodig is om een TT ineen te steken nog de moeite vonden in deze barre weersomstandigheden
Hopelijk volgend jaar meer succes met het weer. Zal zeker weer van de partij zijn, sneeuw of gene sneeuw
chapeau voor de Doorzetters die hun naam niet gestolen hebben om alle tijd en energie die nodig is om een TT ineen te steken nog de moeite vonden in deze barre weersomstandigheden
Hopelijk volgend jaar meer succes met het weer. Zal zeker weer van de partij zijn, sneeuw of gene sneeuw
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
AL twee uur zitten sneeuw ruimen , de kleine met de slee naar school moeten doen , niet normaal zo veel er ligt hier .
De auto blijft binnen vandaag , jammer , maar helaas , is idd een mooi tochtje !!!

De auto blijft binnen vandaag , jammer , maar helaas , is idd een mooi tochtje !!!
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
geluk dat ik dus niet vertrokken ben.cube biker ;-) wrote:Kortste TT ooit, net geen 2 km gedaan niet te doen![]()
jammer maar helaas.
chapeau voor de Doorzetters die hun naam niet gestolen hebben om alle tijd en energie die nodig is om een TT ineen te steken nog de moeite vonden in deze barre weersomstandigheden![]()
![]()
![]()
vanmorgen om half 6 opgestaan om sneeuw te ruimen; vrouwtje moest werken en reed zich hier hopeloos vast in de sneeuw,het waait ook nog behoorlijk hard op plaatsen waar de sneeuw zich ophoopt kan je al vlug een halve meter sneeuw krijgen;' tis nu half 12 en het sneeuwt nog. ; dus ik zal moeten passen , jammer want is zeer mooie tocht, hopelijk zondag in gruitrode beter
- G-m@n.
- Mountainbiker
gruitrode is afgelast!jantje wrote:vanmorgen om half 6 opgestaan om sneeuw te ruimen; vrouwtje moest werken en reed zich hier hopeloos vast in de sneeuw,het waait ook nog behoorlijk hard op plaatsen waar de sneeuw zich ophoopt kan je al vlug een halve meter sneeuw krijgen;' tis nu half 12 en het sneeuwt nog. ; dus ik zal moeten passen , jammer want is zeer mooie tocht, hopelijk zondag in gruitrode beter
heb vanmorgen ook even geprobeerd hier met de fiets maar het is niet te doen, zo dik de sneeuw bolt niet.