Vr 24/12/2010 Veldegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
canyonbiker
- Mountainbiker
Post by canyonbiker »
Aan scale Kerstman,
Voor een colnago cross zal dat geen probleem zijn! Druk 1,8bar!
Voor een colnago cross zal dat geen probleem zijn! Druk 1,8bar!
Slecht nieuwsTurfke wrote:'k Zal d'er zijn tegen dan !!bushrider wrote:hallo Turfke , zal normaal gezien mee fietsen met je . 8.30 h aan de start is dat goed voor U ?Turfke wrote:Moet een keer niet werken op vrijdag![]()
, dus zeker aanwezig!
Zit met een geblokkeerde nek, net terug van den doktoor en sporten is uit den boze ggrrr. Dan moest ik nu eens niet werken op vrijdag
Hopelijk geraak ik zondag in Wingene maar dat is momenteel zeer twijfelachtig.
-
driesdewilde
- Mountainbiker
Inpikken in Torhout groenhovewegel (25, 33 of 50km??)
Post by driesdewilde »
Als je inpikt in Torhout op de groenhovewegel, op welke route zit je dan (deze van 25, 33 of 50km??)
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
- bushrider
- Mountainbiker
Oei manneke dat is minderTurfke wrote:Slecht nieuwsTurfke wrote:'k Zal d'er zijn tegen dan !!bushrider wrote: hallo Turfke , zal normaal gezien mee fietsen met je . 8.30 h aan de start is dat goed voor U ?![]()
Zit met een geblokkeerde nek, net terug van den doktoor en sporten is uit den boze ggrrr. Dan moest ik nu eens niet werken op vrijdag![]()
Hopelijk geraak ik zondag in Wingene maar dat is momenteel zeer twijfelachtig.
Tot zondag misschien. Moet maar iets laten weten
- pompierluc
- Mountainbiker
Post by pompierluc »
alle wegen liggen hier perfect berijdbaargoovy wrote:weet er iemand hoe de openbare wegen erbij liggen op de tocht?