Op 2 januari organiseren wij van de KWB onze
5de Brigidatocht
deze gaat door in de voetbalkantine van SK Oostnieuwkerke gelegen in de Cockstraat.
Er kan gestart worden van 8.30u tot 11 u, leden betalen 2€ niet leden 3.80€, boterham achteraf.
Wij werken terug met het lussensysteem, de basislus is 26km en met alle andere lussen erbij kom je aan een 60 km, het voordeel van het systeem is dat je kunt combineren zoveel je wil.
Er zijn voor iedere deelnemer 2 ruime bevoorradingen voorzien, daar deze op de basislus geplaatst zijn
Zo 02/01/2011 Oostnieuwkerke :: Brigidatocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
bikerslust
- Mountainbiker
Post by bikerslust »
Vorig jaar was het glijden geblazen, amai wat deed dat pijn zeg, zo op die harde ondergrond :) :)
vorig jaar was het inderdaad heel glad met die ijzel 's morgens, hopelijk krijgen we niet de toestanden zoals op de laatste tochten, alhoewel die sneeuw ook zijn charmes heeft.
Op al onze privestukken (11 stuks) krijgen we doorgang, van 1 is het nog wachten op een positief antwoord, maar dat komt wel goed.
We hebben ook terug onze fameuze afspuitinstallatie, hopelijk spuiten jullie niet de lak van jullie bikes en er is een bewaakte fietsparking voorzien.
Op al onze privestukken (11 stuks) krijgen we doorgang, van 1 is het nog wachten op een positief antwoord, maar dat komt wel goed.
We hebben ook terug onze fameuze afspuitinstallatie, hopelijk spuiten jullie niet de lak van jullie bikes en er is een bewaakte fietsparking voorzien.
Ik kom zeker af, leuk tochtje. Verleden jaar serieus gebokt
; met nogal wat schade aan de bike en aan mezelf. maar als je rechtblijft in Wervik (19/12) zal dat hier ook wel lukken zekers . Ga heen en terug met de bike ; Marginale ga jij ook mee ? Zoja mag ik dan vragen om geen koprols met vélo en al meer uit te voeren
, de mensen kijken dan een beetje raar
? gr bobo
- den marginalen
- Mountainbiker
Post by den marginalen »
hey bobo 1.1 Ik ga zeker mee dit jaar. Ik wil jou ook wel op jou muile staan vallen. Mijn Flandria is in herstelling.
Maar ik kan nog de steunwieltjes aan mijn bmx hangen
Wanneer spreken we af in oostnieuwkerke?
Dat ligt toch inHeuvelland hé
.
Dat ligt toch inHeuvelland hé
- den marginalen
- Mountainbiker
Post by den marginalen »
bedankt gconk Ik stond anders volgende week in heuvelland. Ik heb wel een 54 plateau langs achteren bijgestoken omdat ik dacht dat het in heuvelland was. Hé bobo heb je het gehoord..... Het is bij Roeselare!!!! Bij Kortrijk 
Vandaag eerste deel uitgepijld, wreed tof met al die ijzel, toch recht gebleven.
Totnu toe alles goed berijdbaar, uitgezonderd enkele sporen die bevroren zijn, hopelijk blijft het weer zoals nu en valt er niet teveel neerslag meer.
Morgen gaan we nog eens op pad, en naar het einde van de week gaan we de linten spannen op de technische stukken.
Ik zou wil vragen om AUB de tocht niet te rijden buiten zondag, we willen geen problemen met de eigenaars.
Totnu toe alles goed berijdbaar, uitgezonderd enkele sporen die bevroren zijn, hopelijk blijft het weer zoals nu en valt er niet teveel neerslag meer.
Morgen gaan we nog eens op pad, en naar het einde van de week gaan we de linten spannen op de technische stukken.
Ik zou wil vragen om AUB de tocht niet te rijden buiten zondag, we willen geen problemen met de eigenaars.