sandman bikes
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- hondahornet
- Mountainbiker
Post by hondahornet »
Inderdaad mooie bike!!!
(en dan denk ik: had ik maar die 300.000€ gevonden dan stond die Gobi al in m'n garage...
)
(en dan denk ik: had ik maar die 300.000€ gevonden dan stond die Gobi al in m'n garage...
- aresius
- Mountainbiker
zo duur zijn die niet hoor...hondahornet wrote:Inderdaad mooie bike!!!
(en dan denk ik: had ik maar die 300.000€ gevonden dan stond die Gobi al in m'n garage...)
moest ik ooit een nieuwe hardtail kopen, is dit wel een grote kanshebber. Niet per se de Gobi, zo'n Kalahari zegt me ook wel iets. Wel spijtig dat een Rohloffnaaf niet past
Ik denk inderdaad dat dat een "first" is. Niet de eerste keer trouwens: eerste alu fat frame, eerste EBB fat frame en nu een eerste hele vette tandem
Die tandem blijft absoluut in België, 't wordt één van de testbikes
Er is nog een "first" in de maak trouwens, maar dat zal iets voor op Velofollies zijn denk ik - eerder krijgen we dat niet af.
De tandem zal daar ook staan (met de juiste vork, er komt een gedowntunede White Brothers Groove 200 in met 13cm veerweg).
Die tandem blijft absoluut in België, 't wordt één van de testbikes
Er is nog een "first" in de maak trouwens, maar dat zal iets voor op Velofollies zijn denk ik - eerder krijgen we dat niet af.
De tandem zal daar ook staan (met de juiste vork, er komt een gedowntunede White Brothers Groove 200 in met 13cm veerweg).