Is de streek Torbole/Riva "te doen" midden april? Ligt er dan nog sneeuw?
Ik kan het moeilijk inschatten...
thanks voor de reacties!
gardameer
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Jeroen_VDB
- Mountainbiker
Ik ga boeken voor een weekske eind mei of begin juni...
Na de foto's en de commentaar gaat het al met zekerheid Torbole worden.
Nu nog een plaats om te verblijven. Twijfel tussen een vakantiehuisje en een hotel.
Er zou wel een zwembad aan moeten zijn... maar ga je dat gebruiken in deze periode?
Tips ivm verblijfplaatsen zijn nog steeds welkom. Heb al enkele goede verblijfplaatsen zien passeren, maar hoe meer keuze, ....
Na de foto's en de commentaar gaat het al met zekerheid Torbole worden.
Nu nog een plaats om te verblijven. Twijfel tussen een vakantiehuisje en een hotel.
Er zou wel een zwembad aan moeten zijn... maar ga je dat gebruiken in deze periode?
Tips ivm verblijfplaatsen zijn nog steeds welkom. Heb al enkele goede verblijfplaatsen zien passeren, maar hoe meer keuze, ....
- bettes
- Mountainbiker
Te doen... Is maar wat je wil!Jeroen_VDB wrote:Is de streek Torbole/Riva "te doen" midden april? Ligt er dan nog sneeuw?
Ik kan het moeilijk inschatten...
thanks voor de reacties!
Vorig jaar zijn we naar het bikefestival geweest en toen ging de eerste shuttle terug naar de top van Tremalzo omdat de week ervoor nog teveel sneeuw lag. De lift naar de top van de Monte Baldo was nog niet toegelaten voor fietsers wegen levensgevaarlijk...
Deze foto is genomen op 29-april rond de 1700m hoogte...

Wij waren toen zowat de eersten die over de top gingen met de fiets...
Greetz,
bettes
- bettes
- Mountainbiker
Dat is maar vijf minuten verschil! Als je dan uren aan een stuk tegen bergen op gaat rijden is dat eigenlijk géén verschil...kawa wrote:
Da weer moeten we hebben he...![]()
Wat een verschil op één maand tijd.
Wij hebben ook geboekt.
't Is wel Riva geworden ipv Torbole, maar da zal nie veel verschil maken.
greetz
bettes
- Bozo
- Mountainbiker
dit jaar zou ik ook richting gardameer willen gaan, de bedoeling zou zijn een 5tal dagen serieus mtbken en dan 5tal dagen chillen zodat de vriendin er ook iets aan heeft.. we zouden graag verblijven op campings voor het gemak. Ik denk wel dat het meserie wordt om 2 campins te nemen want in topseizoen moet je min 7 nachten nemen i guess! dus iedereen die me kan helpen met info over goeie campings en waar de beste mtb routes zitten, alle voorstellen zijn welkom!!
Wij zijn dit jaar naar Torbole geweest, nadeel is de drukke baan van Nago richting Riva die van 's morgens vroeg tot 's avonds laat druk bereden wordt. Zoek best een hotel in een zijstraat van deze baan, als je rustig wil slapen. Wij zaten in Villa Stella, een hotel met zwembad. Zonder dat we het wisten boekten we bij nederlanders. Al bij al viel dit mee, dit was op ne minuut of vijf stappen van 't centrum van Torbole. Ge kunt te voet naar Riva langs't water. D'er is ook nog een fietswinkel die naast een koffiebar ook enkele appartementjes verhuurd, Mecki's noemt dat. Pfff, ons is het zeer goed bevallen daar aan de rand van het Gardameer.