Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
MAD MAX
Mountainbiker

Post by MAD MAX »

Als "ancien" in de HEL zie ik alle commentaar hier een beetje met lede ogen aan. Voor mij is de hel de HOOGMIS van het jaar en mijn omgeving weet dat al 9 jaar. Daarom hoop ik dat Bert en Benny en al de anderen nog lang het mooie initiatief van Powerjakke willen voortzetten! Zelf was ik ook niet tevreden over mijn resultaat, kon idd zoals zoveel mijn PK's niet benutten tijdens het biken. Heb er dan alles maar uit geperst tijdens het lopen... Ik heb respect voor iedereen die de moed had te starten maar het meeste respect gaat uit naar mijn pa (72) die een volle loopronde met me mee fietste en ook onderuit ging. DIE heb ik nie horen zagen! We hebben hem moeten verplichten de 2de ronde in de hal te blijven. DAT is mijn held en daartegen ben ik nog maar ne kleine!!!
Mannen, iedereen moet nu ff zijn wonden likken maar stilletjes zijn we al aan het dromen van de jubileumeditie en ik wil hiermee de organisatie een hart onder de riem steken!!! Bedankt voor de 9de keer!!!
peet
Mountainbiker

Post by peet »

Zelf de strijd moeten staken wegens een 'doodsmak' tegen een paaltje.
Daar toch een paar minuten naar lucht staan happen.
Ademen gaat nog altijd moeilijk.
Wijs besluit na na 2 ronde's biken de pijp aan maarten te geven.
en dan nog even dit:

Ik vind kritiek op een organisatie altijd heel makkelijk.
Misschien moeten de criticaster's volgend jaar zelf eens proberen om hun kostbare vrije tijd in de organisatie van zo'n evenement te steken. Wees ook blij dat het nog amateurs zijn. Het is toch ook niet voor een goede koe dat er wordt gestreden.

Bedankt Bert en Ben ( en jullie hele ploeg) voor mijne plezierige (halve) dag.

Tot volgend jaar
GLW
Mountainbiker

Post by GLW »

Alleen maar woorden van lof !! Helemaal geen kritiek op de organisatie, dat van die uitslag komt nog wel in orde, ff geduld hebben. Sommigen hebben dan wel te weinig gefietst, ik heb blijkbaar teveel gefietst want op mijne kmteller staat 111km =P~ . Speaker Hans is toch echt wel nen freak volgens mij, van iedere deelnemer wist hij wel iets. Wat mij vooral opviel was de collegialiteit onder de deelnemers en de aanmoedigingen van de seingevers en mensen van de bevoorradingen.
tenedenaar
Mountainbiker

Post by tenedenaar »

Ik heb het einde niet gehaald. In de laatste fietsronde ben ik een keer te veel tegen de vlakte gegaan. Ik had net de indruk dat het parcours er iets minder glad bij lag en hoopte om toch nog wat te kunnen opschuiven. Tijdens de laatste ronde had ik de eerste keer het gevoel dat ik voluit kon gaan. Ik passeerde Michiel Schellekens die met de daver op het lijf aan het fietsen was. Ik riep hem toe dat hij meer in de mulle sneeuw moest proberen rijden... Mijn woorden waren nog niet koud of ik ging zelf zwaar op mijn bek. Letterlijk. Gewoon knal op mijn gezicht tegen de bevroren grond. Er liep bloed uit mijn kaak, lip en net boven het oog. Bij de vorige valpartijen kon ik me nog vermannen, maar nu was het over en uit. Ik durfde gewoon niet meer. Als een angsthaas ben ik nog 3 km verder gereden tot waar mijn familie stond. Daar ben ik huilend van pijn en vooral van de emotie omdat ik moest opgeveven uit de wedstrijd gestapt.

Vandaag lik ik mijn wonden. Al bij al valt het goed mee. Meer dan lelijk ogende blikschade is het eigenlijk niet. Ik hoor dat anderen er veel erger aan toe zijn.

De prestatie van Chris Maes vind ik fenomenaal. Die kerel heeft echt een ongelooflijke prestatie neergezet. Ik denk inderdaad dat dit nooit gezien is in de Hel. Een volledige wedstrijd aan de leiding, in deze omstandigheden. Hij was gewoon superieur, fysiek en mentaal de sterkte.

Ik weet niet of ik er volgend jaar weer ga bij zijn na deze -voor mij frustrerende- editie. Aan de andere kant kan ik toch ook niet ontbreken tijdens de 10e editie. Als ik hersteld ben van mijn valpartijen begin ik aan de regendans!

Uiteraard wil ik de organisatie nog eens bedanken. Het blijft een ongelooflijk evenement. Doe zo voort mannen!

Groeten

Pieter
Last edited by tenedenaar on Mon 20 Dec 2010 22:43, edited 1 time in total.
susuki
Mountainbiker

Post by susuki »

[quote="streepje"]Kritiek geven op een organisatie is altijd gemakkelijk, ik heb zelf ook jaren de 10 uren van Grobbendonk helpen organiseren en als er iets misloopt krijgt de organisatie de volle laag. Nu, ik weet hoeveel tijd en energie deze mensen hier in hebben gestoken om zo een prachtig evenement te organiseren. Een hele dikke proficiat hiervoor. Dit is een topevenement, met een toporganisatie. Een wedstrijd voor echte toppers, maar ook één voor overlevers in de achterhoede, waar iedereen een gevecht met zichzelf voert, op zijn eigen niveau.
Nog even dit: door pech na een vrij ernstige val heb ikzelf ook maar drie fietsronden kunnen afleggen, wat ik jammer vind. Ik wil echter niet als een valsspeler worden bestempeld, aangezien het reglement toeliet dat men na drie ronden ook nog aan het lopen mocht beginnen, wat ik dan ook gedaan heb. Ik wil ook niet voor iemand in de uitslag staan sdie wel vier ronden heeft gereden, want dat zou onterecht zijn, dat weet ikzelf ook wel. Toch vond ik het voor mezelf en mijn gezin fijn dat ik toch over de rode loper ben gelopen, ook al is dat dan volgens sommigen een doodzonde.
En beste susuki: denk volgende keer tweemaal na voor je kritiek geeft, want als ik jou theorie mag volgen heeft er vorig jaar NIEMAND!!! de hel gedaan, want toen werd er ook geen 105 km gefietst!!![/quote

Beste ik heb zeker nooit kritiek gegeven op de organisators,ik weet maar al te goed na 20x boerkesjogging, 10x bierloop en 7x winterduathlon Olen als mede organisator hoe moeilijk het is, ik heb groot respect voor Benny en Bert en als jij vind dat ieder zelf moet bepalen of hij 3 of 4 toeren fietst of na 1 toer lopen de rode loper oploopt oke mij niet gelaten ge doet maar, ikzelf zou dit niet doen
maar dat is dan mijn mening he.
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

de vallende mountainbiker wrote:@ wald herr => ik sta nog een duvel bij u int schuld maar door omstandigheden is me da gisteren ontglipt...maar geen nood, ik vereffen da wel eens op 1 of andere toertocht.
staat genoteerd... :wink:

Van mij overigens ook geen kritiek op de organisatie an sich en de talloze vrijwilligers.. Ik heb ze dan ook (bijna) allemaal - incl. de politieagenten- bedankt aan de oversteken tijdens mijn laatste ronde =D>

Maar laten we een kat een kat noemen : de voorlopige (?) klassering #-o. Dan hoeven we eigenlijk ook niet meer samen te starten he :lol: :lol:

En nu denken we enkel nog aan editie 10... :bounce:
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Een mega-editie met mega-atleten.
Echt.... ik heb heel de dag met jullie meegeleefd !!!

Chapeau en een eindeloos respect !!! =D> =D> =D>
GLW
Mountainbiker

Post by GLW »

Ik heb hier ergens iets gelezen over het ophalen van een finisher t-shirt na aankomst en nadat je je kribbel op het bord zette. Mijn kribbel heb ik gezet maar ik heb toen niks gehoord of gezien van een t-shirt. Kan ik hier nog aangeraken mss?
rubberman
Mountainbiker

Post by rubberman »

een klein verslagske: dit is non fictie!
http://www.atriac.be/Atriac/index.php?o ... icseen#new

proficiat aan alle helgangers!
mazoutski
Mountainbiker

Post by mazoutski »

Hoi beste helgangers,

Na een nacht en dag spierpijn te hebben doorstaan en gans de dag het forum gelezen te hebben, voelde ik me ook aangetrokken om toch maar eens in te loggen op dit forum. Normaal gezien zou ik dit niet doen maar ik heb de laatste twee jaar zoveel respect gekregen voor deze organisatie en dan wil ik ook nogmaals de namen van Bert en Benny vermelden dat sommige forumgangers voor mijn gevoel niet beseffen wat voor een evenement die mensen momenteel op poten hebben staan.
Ikzelf heb voor al de helgangers megaveel respect, ook al zal dat misschien onder de wedstrijd zo niet aanvoelen bij sommige daar ik af en toe me liet vangen door hard te vloeken op gedubbelde renners maar dit is gewoon de adrenaline die dan de bovenhand haalt en daarom wil ik me voor al diegene die zich op dat moment aangesproken voelde nu nogmaals excuseren. Dus bij deze hoop ik toch dat de organisatie het wederzijdse respect krijgt dat het dubbel en dik verdient. De omstandigheden zijn zoals ze zijn, de reglementen zijn er dus als je je inschrijving vervult weet je waaraan je je mag verwachten en dan moet je niet achteraf komen vertellen van als het zus of zo was.... het is voor iedereen HETZELFDE. Nogmaals aan iedereen bedankt, ORGANISATIE en medewerkers(Roger gij ook), Hans, DJ Geert, supporters en aan al diegene die ik nu vergeet.

Michiel, Nick en Pieter bedankt voor het complimentje

Fijne feestdagen en tot volgend jaar

Chris Maes
Post Reply