Ervaring met VRV-bikes

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
bdc
Mountainbiker

Post by bdc »

Kan alleen maar al de positieve reacties bevestigen...

Wielsetje besteld, vier dagen later (er zat een weekend tussen - dus eigenlijk maar twee werkdagen later) was het er al!

Kreeg zelfs een mailtje met excuses om dat de levering wat WAARSCHIJNLIJK wat langer zou duren wegens de slechte weersomstandigheden! 8)

Goede prijzen, eerlijke handelaar, goede communicatie!
Peerdepiet
Mountainbiker
Location: Rocky Mountain Element 999RSL / Rocky Mountain Vertex 999RSL

Post by Peerdepiet »

Opnieuw alles in orde bij mij.
Een waar plezier om via deze shop onderdelen te kopen!
Ondanks het feit dat het een online shop is heb je toch het gevoel van persoonlijke service.
Kan deze alleen maar aanraden!
Thierry W
Mountainbiker

Post by Thierry W »

Heb ook al verschillende onderdelen bij VRV-bikes besteld en nog nooit problemen gehad.
Prima service, zeker een aanrader =D> .
Hermans
Mountainbiker
Location: Cube GTC Reaction SL 29er 2014 - Cube Acid 26er 2006 (wordt SS project)

Post by Hermans »

hier ook een bestelling gedaan.
echt wel scherpe prijzen op Ritchey onderdelen. :drunk:

Vandaag en morgen trouwens geen verzendkosten bij een bestelling vanaf 99 euro.

Ik kwam nog 2 euro te kort om 4,95 verzendingskosten uit te sparen, maar ineens een flatbar gekocht van 35 euro #-o
:-D
DXC
Mountainbiker

Post by DXC »

Bedankt voor "weeral" de snelle service en vlotte communicatie.

Altijd leuk rond de kerstperiode :wink:
COSMOS
Mountainbiker

VRV bike

Post by COSMOS »

Maandagavond laat bestelling geplaatst, dinsdag bevestigd en betaald en vandaag al gemonteerd op de fiets...
Vlotte afhandeling en perfecte communicatie en levering én daarenboven zeer scherpe prijzen. Een echte aanrader!
bartike
Mountainbiker

Post by bartike »

hier ook weer het zelfde, vrijdag besteld, gisteren geleverd. top gewoon :-D
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

ik ben hier ook vaste klant, de service van VRV is echt ideaal, ik heb echter steeds problemen met de levertijd... die termijnen die ik hier steeds lees zijn voor mij een droom.... ik denk dat ik wat tegeslag heb met de post steeds... :cry: .

bij mij de laatste keer maandag betaald vrijdag geleverd, da's zowat het snelste wat ik al gehad heb.
Dimitry
Mountainbiker

Post by Dimitry »

Een paar weken geleden de ESI grips bij VRV besteld, na 2 dagen lagen ze thuis in de brievenbus. (o) De bezorgdheid van Raphael om de bestelling is bijna beangstigend :lol: . Eén van de beste webshops imo!
QM
Mountainbiker

Post by QM »

Remmen vandaag aangekomen, verpakt in een Oxfam doos tussen verfromelde krantenbladeren.... idd met een 8 tal lakbeschadigingen waarvan er 3 door middel van penseel reeds overschilderd zijn :-?

Onmiddelijk mailtje gestuurd naar VRV en snel antwoord gekregen om foto's te willen nemen van de beschadigingen en met de uitleg dat zij de verpakkingen niet open maken en gewoon verpakt doorsturen naar de klant.
Zeer sterk verhaal dat ze bij Shimano hun remmen in Oxfam wereldwinkeldozen verpakken en versturen ma bon.... #-o

Nu, ik mag de remmen zonder morren terug sturen en deze worden vervangen door andere, probleem is dat ik deze remmen bestelde als voorlopige vervanging van mijn huidige defekte om dit weekend en waarschijnlijk de komende weekends te kunnen rijden tot mijn huidige herstelt zijn dus terug sturen zit er niet echt in en om die lakbeschadigingen ga ik nu ook niet metteen wakker liggen maar als ik nieuwe remmen betaal wil ik ook nieuwe remmen krijgen en geen tweedehandse! [-X

Terugsturen doe ik dus niet, heb gemaild wat ik nog nodig heb voor mijn fiets en wat ze voor mij kunnen doen, dus ze zijn van dat beschadigde setje af en verkopen nog, maar ik verwacht een mooie deal..

Wordt vervolgd..... 8)
Post Reply