Vr 24/12/2010 Menen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

@ all....

Je kan inschrijven tot 11u, maar dan zou je bij het rijden van de grote rit wel kunnen voorhebben dat de bevoorradingsposten niet meer aanwezig zijn, op het tijdstip dat je er zou voorbij komen.

Wel kan je bij de inschrijving indien nog voorradig wat bevoorrading meekrijgen om jezelf te behelpen. =D>

De pijlen blijven wel nog een tijdje ophangen, dus daar hoef je geen schrik van te hebben.

Voor uw eigen bestwil en uit respect van de organisatie... vertrek dus tijdig,
misschien maak je daar ook nog eens het thuisfront gelukkig mee... :wink: want je komt vroeger thuis...
... dan kan je nog helpen aan de voorbereidingen van de feestavond... #-o

De redenen zijn deze die ik in m'n vorige post reeds aanhaalde en die mijns inzien ook wel redelijk zijn.

Grtz @ all en tot de 24ste misschien...
bart boskanter
Mountainbiker

Post by bart boskanter »

Vorige week zaterdag bij de TT in Hollebeke lag er bij de inschrijving een briefje waarop stond dat voor TT in Menen de inschrijving verlengd was tot 14u! Kan dit bevestigd worden?
Wij zouden in de namiddag starten met enkele boskanters (rond 13u30) maar enkel als er garantie is dat we kunnen inschrijven en er bevoorrading is en achteraf nog kunnen douchen!

Gr
NuRf
Mountainbiker
Location: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)

Post by NuRf »

bart boskanter wrote:Vorige week zaterdag bij de TT in Hollebeke lag er bij de inschrijving een briefje waarop stond dat voor TT in Menen de inschrijving verlengd was tot 14u! Kan dit bevestigd worden?
Wij zouden in de namiddag starten met enkele boskanters (rond 13u30) maar enkel als er garantie is dat we kunnen inschrijven en er bevoorrading is en achteraf nog kunnen douchen!

Gr
Ik was niet in Hollebeke, maar we zouden ook graag met enkelen starten in de namiddag.
Dus euhm, nog voor de zekerheid eens navragen en/of bevestigen???
Donavan
Mountainbiker

Post by Donavan »

Met mij nog 3 anderen die pas in de nammiddag kunnen starten...
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

Ik heb eens gebeld en de inschrijving stopt om 11u!!! en niet later.

Begrijpelijk ook. Zoals eerder vermeld, opkuis, enzovoorts

Groetjes en ik zal proberen te komen, als het niet te blubberig ligt :oops:

Donavan, kan je tijdens de pauze 's morgens vlug gaan inschrijven en na de middag gaan vlammen :wink:
Sam wil ook mee maar ik denk van in de voormiddag al eens te rijden en na de middag dan met Sam eventueel nog eens de toer te doen...oeps, zal niet lukken, ik moet helpen eten klaarmaken #-o na de middag
Donavan
Mountainbiker

Post by Donavan »

Inderdaad, dat was ik van plan Blackie :-)
Misschien zie ik Sam wel 's middags.
In elk geval, amuseer je en geniet van de toporganisatie :P
simple plan freak
Mountainbiker

Post by simple plan freak »

damn, nu moetn we wel vant school ng s'morgens gaan zeker, wukne zever zeg. kan nu nie deelnemen op 10km van min deure. jmmr

greetzzz simple plan freak
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

Ik ben der alleszins bij ... Half dagske verlof genomen, vorig jaar deze wegens griep laten vallen ...

En mooi dat t parcour zich naar Aalbeke legt, altijd leuk rijden.
Last edited by Tubeken on Thu 23 Dec 2010 18:41, edited 1 time in total.
NuRf
Mountainbiker
Location: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)

Post by NuRf »

Aanwezig omstreeks 8u30 samen met nog een steenbakker.
aji
Mountainbiker

Post by aji »

Hier ziet alles er goed uit, we komen af met enkele Mc Bride bikers.
Post Reply