2011 Scalpel 2

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
marb
Mountainbiker

Post by marb »

MirFlash wrote:Als het zoals op de Flash is, hemd der al 2x deraf gereden.

Nu dat plaatje met duizend colsons vastgemaakt, volgende dat ik kwijt speel komt er een Leonardi op.
Ondertussen toch maar met nieuwe plateaus proberen die FSA's "sucken" in alle zin van het woord.
Bij mij beschermd hij enkel de 27t en maar half de 42t :-?
Post eens een pic van diene Leonardi...
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

PaulRush
Mountainbiker

Alu

Post by PaulRush »

Lijkt mij wat fragiel, is toch een erg dun stukje carbon. Kan alu de klap van chainsuck niet iets beter opvangen?
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

Het probleem van dat stukske alu is het op zijn plaats houden.
3M maakt goei spul maar ook niet zo goed, uiteindelijk.

De bedoeling is het frame nt te door te klieven, het plaatje of dien Leocarbonne te handhaven stoort me niet, maar het moet op zijn plaats blijven en nt bij de eerste suck de vlucht nemen.

Enfin bestond er een absolute kettingblad, zou dat probleem nt bestaan als ge né keer in vogelvlucht met de vitessen improviseert. :wink:
Na 3 maanden is de conditie er nog niet, en improvisatie is soms troef :oops:

PS : Vroeger met Onza gereden nooit problemen met die bladen, misschien toch eens proberen met iets dat daar heel veel op trekt :-k
router
Mountainbiker

Post by router »

Vrijdag m'n witte Scalpel 1 gaan afhalen ..... :P :lol:
PaulRush
Mountainbiker

Scalpel

Post by PaulRush »

router wrote:Vrijdag m'n witte Scalpel 1 gaan afhalen ..... :P :lol:
Altijd iemand baas boven baas =D>
Veel (kijk en kwijl) plezier.
router
Mountainbiker

Post by router »

Zal al voor morgen zijn, dagje vroeger binnen gekomen bij de dealer. Vrijdag eerste tocht al gepland ... 8) :lol:
router
Mountainbiker

Post by router »

heb juist de lefty en de demper afgeregeld, nu fietskledij aan en zal direct vertrekken voor eerste rit met m'n nieuwe beauty... :drunk:
Jakke1
Mountainbiker

Post by Jakke1 »

router wrote:heb juist de lefty en de demper afgeregeld, nu fietskledij aan en zal direct vertrekken voor eerste rit met m'n nieuwe beauty... :drunk:
Is da testritje nog nie gedaan ???

Wat zijn de bevindingen ?
Ik vind het althans een ferm fietske. Iets minder comfortabel dan mijn epic maar daardoor iets scherper in het sturen en misschien iets sneller omdat hij wat lichter is.
router
Mountainbiker

Post by router »

HI,

Het zijn 3 testritten in 3 dagen tijd geworden, vandaag nog een vierde rit. Ja zo gaat dat met een nieuwe bike.

Ten opzichte van de S-works Epic is hij directer , stuurt strakker en nodigt uit om alles te geven.

Wat ik wel zal wijzigen is het flatbar stuurtje voor een low riser, voor de rest is alles top. Gewicht in maat M is slechts 9.2kg zonder er iets aan te tunen, voor een fabrieks af fietsje bijzonder laag!

Ben dus zeer :-D :-D :-D :-D
Post Reply