heb me ook geamuseerd. heb de eerste 10km wel gesukkeld met achterrem; had gewoonweg geen remkracht achteraan, niet echt handig in deze omstandigheden. ook lek gereden en tweemaal kennisgemaakt met de grond. dus toen ik aan de bevoorrading was ik het wat beu en verwittigde mijn twee wachtende bikepartners dat ik zou binnenrijden.
maar eens vertrokken na de bevoorrading pakte m'n achterrem wel en ben ik toch maar voor de 36 gegaan wat uiteindelijk de beste keuze was. die singletracks in dit idyllisch wit kader waren enorm plezant. het was hier een daar oppassen maar ik kon er toch de pees op leggen en arriveerde voldaan in Aarschot. aan de organisatie bedankt om dit niet te cancelen.
Zo 19/12/2010 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Tabula Rasa
- Mountainbiker
- DeGlenne
- Mountainbiker
De organisatie heeft toch een mooie tocht uitgestipeld mits de sneeuwval!
Was een schoon tochtje,eerste kilometers gingen maar moeizaam maar na de bevoorrading ging alles lekker! Mooie singletracks,klimmen en afdalingen,zeker met de sneeuw erbij maakte het eens zo plezant. Was goei tochtje om techniek wa bij te traine ook alleen vond ik het beetje jammer van de bike wash maarja je kan niet alles willen he
Grtz
Was een schoon tochtje,eerste kilometers gingen maar moeizaam maar na de bevoorrading ging alles lekker! Mooie singletracks,klimmen en afdalingen,zeker met de sneeuw erbij maakte het eens zo plezant. Was goei tochtje om techniek wa bij te traine ook alleen vond ik het beetje jammer van de bike wash maarja je kan niet alles willen he
Grtz
Zeer tevreden over deze tocht.
Het was gewoon super leuk in deze omstandigheden te rijden. Hier en daar was het wel glad, maar al bij al zeer goed doenbaar. Er zat alles in wat ik van een toertocht verwacht en had dus een voldaan gevoel als ik aankwam.
Alles was prima afgepijld. De bevoorrading was goed (misschien wat vroeg op het parcours, maar dat komt door het inkorten van de tocht denk ik)
Bike wash was ondermaats, maar had ik niet nodig.
Het was gewoon super leuk in deze omstandigheden te rijden. Hier en daar was het wel glad, maar al bij al zeer goed doenbaar. Er zat alles in wat ik van een toertocht verwacht en had dus een voldaan gevoel als ik aankwam.
Alles was prima afgepijld. De bevoorrading was goed (misschien wat vroeg op het parcours, maar dat komt door het inkorten van de tocht denk ik)
Bike wash was ondermaats, maar had ik niet nodig.
Heb me vandaag ook super geamuseerd in de sneeuw hier.
De 35km was voor mij ook voldoende, het stuk op de bosberg heeft mijn beentjes toch weer pijn gedaan :)
Bepijling en bevoorrading waren uitstekend in orde. Afspuit was inderdaad ne mindere, maar ik vermoed dat ze bij modderweer wel iets anders hadden voorzien, bij dit weer was dit wel genoeg denk ik.
Ook de douches waren ietske minder, koude kleedkamers en koud water.
Maar uiteindelijk is het toch het fietsen dat primeert, en deze organisatie heeft ondanks de moeilijke omstandigheden toch een prima tocht afgeleverd, waarvoor dank!
De 35km was voor mij ook voldoende, het stuk op de bosberg heeft mijn beentjes toch weer pijn gedaan :)
Bepijling en bevoorrading waren uitstekend in orde. Afspuit was inderdaad ne mindere, maar ik vermoed dat ze bij modderweer wel iets anders hadden voorzien, bij dit weer was dit wel genoeg denk ik.
Ook de douches waren ietske minder, koude kleedkamers en koud water.
Maar uiteindelijk is het toch het fietsen dat primeert, en deze organisatie heeft ondanks de moeilijke omstandigheden toch een prima tocht afgeleverd, waarvoor dank!
- Butch
- Mountainbiker
Ik denk dat ik u nog aan de bevoorrading uw achterrem heb zien checken en hoorde u nog zeggen dat het precies in orde wasTabula Rasa wrote: maar eens vertrokken na de bevoorrading pakte m'n achterrem wel en ben ik toch maar voor de 36 gegaan wat uiteindelijk de beste keuze was. die singletracks in dit idyllisch wit kader waren enorm plezant. het was hier een daar oppassen maar ik kon er toch de pees op leggen en arriveerde voldaan in Aarschot. aan de organisatie bedankt om dit niet te cancelen.
Was mooi tochtje vandaag , goed geamuseerd, wel beetje voorzichtig aangepakt, had geen zin om de grond van te dichtbij te bestuderen
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Ik heb het ook erg voorzichtig aangepakt, had ik aan mijn vrouw beloofd voor ik vertrok naar Aarschot. En het was verdomme glad. Ik heb meer te voet gedaald dan met de fiets geklommen. Wreed content dat de TT is ingekort. Met de fiets thuis vertrokken, uiteraard ook teruggekomen, schrijft deze sneeuwzondag toch 80 km bij op mijn conto. Wat ik geweldig vond aan deze TT? Die mensen van de organisatie bleven, ondanks de tegenslag met het weer, enthousiast van begin tot einde. Die gast die de nadar aan het opruimen was toen ik naar huis vertrok maar toch nog, met de ijskoude nadarhekken in de hand, wou weten wat ik van de toer vond. Op zo'n ijskoude dag krijg je het daar een beetje warm van.
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Wanneer komen de foto's? Ik denk dat ik er op sta deze keer. Mooi om mee uit te pakken bij mijn wekelijkse medebikers die zich ofwel hadden teruggetrokken onder de veilige koepel van de fitnessruimte of zich verscholen achter een onverwacht bezoekje van de pasgeboren tweeling.Ben benieuwd.