mijn resolutie is 800*640 (normaal toch)
mijn beeldscherm is een beetje aan de oude kant, net als mijn grafische kaart en aangezien Linux-drivers voor hercules prophet 4500 niet echt gebruiksvriendelijk zijn is mijn kaart dus niet eens volledig ondersteunt...
nieuwe lay-out forum
Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
- BGT
- Mountainbiker
Wat ik vervelend vind is dat als je shift-klikt op een link er een nieuw venster open gaat (tot hiertoe normaal) maar in het eerste venster ook de gevraagde pagina wordt geladen.
In de vorige versie gebeurde dit niet, is wel handig om door het forum te bladeren. Als ik met de rechtermuistoets op de link klik kan ik Open in New Window kiezen en dan gaat dat dit wel !
Ik gebruik IE 6 op WinXP SP2.
In de vorige versie gebeurde dit niet, is wel handig om door het forum te bladeren. Als ik met de rechtermuistoets op de link klik kan ik Open in New Window kiezen en dan gaat dat dit wel !
Als ik shift ingeduwd houw als ik klik opent die pagina bij mij wel gewoon in een ander venster hoor! Ook met IE 6 WinXP SP2BGT wrote:Wat ik vervelend vind is dat als je shift-klikt op een link er een nieuw venster open gaat (tot hiertoe normaal) maar in het eerste venster ook de gevraagde pagina wordt geladen.
'k Heb dat ook ne keer geprobeerd, en bij mij evenmin shift-click-problemen ... IE6, WinXP Home SP2.goendi wrote:Als ik shift ingeduwd houw als ik klik opent die pagina bij mij wel gewoon in een ander venster hoor! Ook met IE 6 WinXP SP2BGT wrote:Wat ik vervelend vind is dat als je shift-klikt op een link er een nieuw venster open gaat (tot hiertoe normaal) maar in het eerste venster ook de gevraagde pagina wordt geladen.