Met de fiets naar het werk

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
BeeMeRke
Mountainbiker

Post by BeeMeRke »

Thomas96 wrote:Ik gebruik deze handschoenen: http://www.decathlon.be/NL/warme-waterd ... 137645754/.
Nog nooit koude vingers mee gehad.

Thomas
Heb net dezelfde en ook nog geen koude handen in gehad. Daarnet trouwens toch wel moeten uitkijken met het naar huis komen na de late shift. Sommige stukken echt glad en op fietspaden in sint-niklaas strooien ze dus geen zout...
board
Mountainbiker

Post by board »

BeeMeRke wrote:
Thomas96 wrote:Ik gebruik deze handschoenen: http://www.decathlon.be/NL/warme-waterd ... 137645754/.

Thomas
Heb net dezelfde en ook nog geen koude handen in gehad. Daarnet trouwens toch wel moeten uitkijken met het naar huis komen na de late shift. Sommige stukken echt glad en op fietspaden in sint-niklaas strooien ze dus geen zout...
Nog nooit koude vingers gehad in deze?
En in andere dan wel? Sommige mensen hebben rapper last van koude vingertoppen. Ik bijvoorbeeld heb handschoenen van roeckl en nog altijd last van koude vingers. Dus dan is de vraag zijn deze beter? Moeilijk te zeggen hé! #-o
Thomas96
Mountainbiker

Post by Thomas96 »

board wrote:
BeeMeRke wrote:

Thomas
Nog nooit koude vingers gehad in deze?
En in andere dan wel? Sommige mensen hebben rapper last van koude vingertoppen. Ik bijvoorbeeld heb handschoenen van roeckl en nog altijd last van koude vingers. Dus dan is de vraag zijn deze beter? Moeilijk te zeggen hé! #-o
klopt de eene heeft sneller koude vingers dan de andere.
mijn stiefbroer heeft ook snel koude vingers en is deze gaan kopen en heeft nu slechts de 1ste km's last van koude vingers.

Thomas
board
Mountainbiker

Post by board »

Op de foto is er aan de bovenkant van de handschoen een ritssluiting te zien!
Wat is hier het nut van?

Board
Thomas96
Mountainbiker

Post by Thomas96 »

board wrote:Op de foto is er aan de bovenkant van de handschoen een ritssluiting te zien!
Wat is hier het nut van?

Board
dat weet ik ook niet... ik steek er alleszins niets in

Thomas
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Weer een extra motivator
Bij Defensie krijgen we nu 0,20cent/km ipv 0,15
Met terugwerkende kracht 01/01/2010 :-D
Dame blanche
Mountainbiker

Post by Dame blanche »

Beny wrote:Weer een extra motivator
wij krijgen nog altijd NIKS. Mijn motivator; ik moet geen benzine betalen ...
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Beny wrote:Weer een extra motivator
Das wel wat laat heee.............om de motivatie aan te moedigen.
je kan nu moeilijk met terugwerkende kracht met de fiets naar het werk rijden :):)

Streets
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Deze morgen mij opgemaakt om toch met de fiets naar het werk te rijden, na 1,5 uur gererden te hebben vrijdag laatstleden over 30 km.
Twas redelijk fris en ben over wegen gereden waar nog niemand gepasseerd was. Bandjes (semi slicks maxxis wormdrive) op 1,5 bar en zeer veel grip gehad. Op stukken waar de sneeuw was platgereden toch oed moeten stoempen. Bovendien kan je je niet laten bollen, want de snelheid gaat er direct uit. 1 uur gereden over 25 km, daar waar terug mensen waren die meer dan 1 uur gereden hebben over 25 km.... #-o
Allé, de rest van de week weet ik nu wat mij te wachten staat.
vienne
Mountainbiker

Post by vienne »

Ik heb deze morgen en namiddag de rijweg gebruikt om op te rijden, want de fietsweggels lagen er echt te slecht bij.
Ik heb het even geprobeerd, maar denk zelfs niet dat ik aan 20 per uur zou geraakt zijn :oops:
Post Reply