Heb net dezelfde en ook nog geen koude handen in gehad. Daarnet trouwens toch wel moeten uitkijken met het naar huis komen na de late shift. Sommige stukken echt glad en op fietspaden in sint-niklaas strooien ze dus geen zout...Thomas96 wrote:Ik gebruik deze handschoenen: http://www.decathlon.be/NL/warme-waterd ... 137645754/.
Nog nooit koude vingers mee gehad.
Thomas
Met de fiets naar het werk
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Nog nooit koude vingers gehad in deze?BeeMeRke wrote:Heb net dezelfde en ook nog geen koude handen in gehad. Daarnet trouwens toch wel moeten uitkijken met het naar huis komen na de late shift. Sommige stukken echt glad en op fietspaden in sint-niklaas strooien ze dus geen zout...Thomas96 wrote:Ik gebruik deze handschoenen: http://www.decathlon.be/NL/warme-waterd ... 137645754/.
Thomas
En in andere dan wel? Sommige mensen hebben rapper last van koude vingertoppen. Ik bijvoorbeeld heb handschoenen van roeckl en nog altijd last van koude vingers. Dus dan is de vraag zijn deze beter? Moeilijk te zeggen hé!
klopt de eene heeft sneller koude vingers dan de andere.board wrote:Nog nooit koude vingers gehad in deze?BeeMeRke wrote:Heb net dezelfde en ook nog geen koude handen in gehad. Daarnet trouwens toch wel moeten uitkijken met het naar huis komen na de late shift. Sommige stukken echt glad en op fietspaden in sint-niklaas strooien ze dus geen zout...Thomas96 wrote:Ik gebruik deze handschoenen: http://www.decathlon.be/NL/warme-waterd ... 137645754/.
Thomas
En in andere dan wel? Sommige mensen hebben rapper last van koude vingertoppen. Ik bijvoorbeeld heb handschoenen van roeckl en nog altijd last van koude vingers. Dus dan is de vraag zijn deze beter? Moeilijk te zeggen hé!
mijn stiefbroer heeft ook snel koude vingers en is deze gaan kopen en heeft nu slechts de 1ste km's last van koude vingers.
Thomas
-
Dame blanche
- Mountainbiker
Post by Dame blanche »
wij krijgen nog altijd NIKS. Mijn motivator; ik moet geen benzine betalen ...Beny wrote:Weer een extra motivator
Bij Defensie krijgen we nu 0,20cent/km ipv 0,15
Met terugwerkende kracht 01/01/2010
- R1ALAIN
- Mountainbiker
- Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC
Deze morgen mij opgemaakt om toch met de fiets naar het werk te rijden, na 1,5 uur gererden te hebben vrijdag laatstleden over 30 km.
Twas redelijk fris en ben over wegen gereden waar nog niemand gepasseerd was. Bandjes (semi slicks maxxis wormdrive) op 1,5 bar en zeer veel grip gehad. Op stukken waar de sneeuw was platgereden toch oed moeten stoempen. Bovendien kan je je niet laten bollen, want de snelheid gaat er direct uit. 1 uur gereden over 25 km, daar waar terug mensen waren die meer dan 1 uur gereden hebben over 25 km....
Allé, de rest van de week weet ik nu wat mij te wachten staat.
Twas redelijk fris en ben over wegen gereden waar nog niemand gepasseerd was. Bandjes (semi slicks maxxis wormdrive) op 1,5 bar en zeer veel grip gehad. Op stukken waar de sneeuw was platgereden toch oed moeten stoempen. Bovendien kan je je niet laten bollen, want de snelheid gaat er direct uit. 1 uur gereden over 25 km, daar waar terug mensen waren die meer dan 1 uur gereden hebben over 25 km....
Allé, de rest van de week weet ik nu wat mij te wachten staat.