Zo 19/12/2010 Aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
oudje
Mountainbiker

Post by oudje »

morgen een sneeuwtoerke doen in aarschot :drunk: :drunk:
Torfoe
Mountainbiker

Post by Torfoe »

=D> Idd zeer goei beslissing.
Ben vorig jaar ook geweest. Is wel iets zo in die sneeuw
Tot morgen
Knappe rappe rosse Raf
Mountainbiker

Post by Knappe rappe rosse Raf »

Juist terug van zalig tochtje. =D>
Lekker sneeuwglijden en ploeteren .... :lol:
Enkele afdaling lekker met de buik op de aarde gevallen ... :evil:
Wat kan het leven toch leuk zijn :-D
bartos1
Mountainbiker

Post by bartos1 »

Bedankt aan de organisatie om de TT toch te laten doorgaan!!! Het was glijden op veel plaatsen maar was nog te doen, nooit gevallen, maar wel honderd keer bijna :-).

Ik vond het parcours perfect met dit weer!! Goed gedaan gasten!!
X10
Mountainbiker

Post by X10 »

=D>proficiat aan de organistatie. prima tocht, dik in orde. goed aan gedaan de tocht te beperken in km. die waren dan ook "prima" berijdbaar. heel mooi onderweg met hele leuke single tracks. bosberg prima benut ook, leuk. bevoorrading prima met hele lekkere soep ! volgend jaar terug sneeuw ! tot volgende keer ! genooooooten ! =D> =D>
funkstar
Mountainbiker

Post by funkstar »

In de sneeuw heeft het toch altijd iets idyllisch.
Gevaarlijk lag het er nooit echt bij. Enkel in de afdalingen van de bosberg was er af en toe een bocht waar er ijsvorming was.
Voor de rest was het snelheid en banden druk aan passen.
De 35km was perfect met dit weer, het moest niet veel langer geweest zijn voor ons.

Dus volgend jaar, sneeuw of niet, staan we hier met grote waarschijnlijkheid terug.
full speed down
Mountainbiker

Post by full speed down »

den extréme was extreem,alles was dik in orde!!
alles zat erin,goe.
copperhead
Mountainbiker
Location: Focus Mares cx 2.0 /Bulls Copperhead / Bulls Dessert Falcon

Post by copperhead »

Ondanks mijn afkeer voor risico's vandaag toch de trip naar Aarschot gemaakt. Met de fiets op en af, al goed voor 45 km op zich, eens daar aangekomen de toer van 25 km gedaan.

Nergens echt geschoven of in de problemen gekomen hoewel het echt wel glad was... heb gistere en eergistere echter een 200 tal vijzen in een paar versleten banden gedraaid :roll: enkel verse sneeuw bolde niet echt goed, de rest (ijs, beetje modder of op de weg) ging zeer vlot. Heb wel op de gevaarlijke punten ( bar extreme...) geen risico's genomen en gewoon gewandeld.

Was zeer laat gestart en kwam dus ook laat aan de bevoorrading maar toch waren er nog koekjes en aquarius voldoende :wink: toen ik daar stond kwamen er nog 2 mensen aan maar voor de rest niet veel volk meer gezien

hopelijk tot volgend jaar =D>
IPPE
Mountainbiker

Post by IPPE »

De omstandigheden waren perfect,voor mij mocht de tocht langer zijn.Ik heb wel begrip voor de organisatie om geen risico te nemen en een deel van de toer aan te passen.De passage op de bosberg was top.Nergens moeten afstappen 8) .Dikke fun en de koffie achteraf smaakte.
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

wegens de sneeuwwegen toch maar korter bij huis gaan bollen, misschien tot volgend jaar...
Post Reply