Vr 24/12/2010 Veldegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Deze TT doe me elk jaar denken aan 5 jaar terug. Dit was iets om nooit te vergeten. Dit jaar terug van de partij, waarschijnlijk iets minder opvallend dan toen.i-Mac wrote:Voor de liefhebbers. 5 jaar geleden reden we deze toertocht als kerstman.
En veel foto's ook hier ... http://www.i-mac.be/foto/2005/index.html
Een toertocht net voor de kalkoen......ideaal
Groetjes
een kerstman
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
volledig het zelfde willen schrijven hier.bonachi wrote:Jammer dat deze rit niet meer in het weekend voor of na kerstdag doorgaat.
Niet iedereen die met veel plezier aan de vorige edities heeft deelgenomen is de dag van kerstavond thuis.
Ik keek al een tijdje met veel plezier uit wanneer ik dit jaar terug een prachtige rit kon rijden die ook het superprestigeparcours van Ruddervoorde mag opnemen in de rit, maar ik zal het met de commentaren op het forum moeten doen.
Vrijdag 24/12 is voor mij (en voor vele anderen denk ik) een werkdag.
Hopelijk zijn de volgende edities terug in het weekend
maar als ik het goe zie kunnen we vertrekken tot 15u ,dan lukt het meschien nog om er te graken na het werk.
-
champ 08 09
- Mountainbiker
Post by champ 08 09 »
3e jaar op rij van de partij hoor. De weergoden gaan me nie tegen houden om naar Veldegem af te zakken vauit Ieper. Altijd super en met dat crossparcoer er in. Machtig...... Mc Bride MTB Team

- wesley snipes
- Mountainbiker
Post by wesley snipes »
Hoihoi,
in welke afstanden zit het nieuwe mountainbikeparcours & het cycloparcours???
in welke afstanden zit het nieuwe mountainbikeparcours & het cycloparcours???
-
giovanni1975
- Mountainbiker