Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
toeternietoe
Mountainbiker

Post by toeternietoe »

Ik dacht vorig jaar zoveel sneeuw dat is uniek en ik was er nie bij doeme :evil: .
En kijk dit jaar weer sneeuw en weer doeme :evil: terug aan de kant.

Iedereen veel plezier in de sneeuw en gazze geven hé

En ikke het is zo als den Arnold zegt 8)

I'll be back
Jef Dries
Mountainbiker

Post by Jef Dries »

De fysiek sterkste wint niet met dit weer omdat je u pk's niet kan laten renderen op deze ondergrond
Idd, groot gelijk Benny. Winnaar zou diegene moeten zijn met de beste conditie en niet de beste evenwichtskunstenaar! En toch bijna altijd dezelfde namen vooraan; het zijn toch allrounders dan!

Vermeulen staat toch ni op de lijst van starters die ik deze week afgedrukt heb hoor...

Ik heb in 2008 meegedaan en teken direct terug voor da parcours ook al was't kei vettig. Ben blij da'k beslist had pas in 2011 opnieuw te starten. Vandaag 3.5u gaan mtb'en, voeten-handen zo goe mogelijk ingepakt, bandjes ni te hard, ... Helaas 1x goe gevallen op heup en afgezien tot en met wegens half bevroren vingers en tenen. De Max gaat me een watje vinden natuurlijk, maar ik prefereer toch het stoempwerk :-D .

Manne, doet da goe hè. KARAKTER!!! Ik zal supporteren en duimen voor geen gladde wegen!!!
Devils Red
Mountainbiker

Post by Devils Red »

Deze week wat ziekjes geworden. Wat keelpijn, snot. Vandaag is daar diarree bij gekomen. Pfff we zien wel. ( Hopelijk zijn dat allemaal stress-symptomen )
Starten doen we zowieso.
Veel succes allemaal !!!
Tot morgen.
Balance
Mountainbiker

Post by Balance »

Ik heb zoveel spijt dat ik niet kan meedoen. Doeme ik had er zin in. Succes mannen en vrouwen
Grts
susuki
Mountainbiker

Post by susuki »

Deep Within wrote:Sus, zijde in form man? 6de deelname wordt het hé? En voor de vierde keer finishen. Ik zal op je wachten op de rode loper!
ik hoop het,en da we ne schone dag moge krijgen he :wink: :wink:
rubberman
Mountainbiker

Post by rubberman »

go go go boys!

alles staat klaar, morgenvroeg om 5u30 staat mijnen maat hier om mij op te pikken voor een dagje afzien in de hell!

bedankt op voorhand aan al die sympathieke boys die komen supporteren en voor den ambiance zorgen =D>
fillebiker
Mountainbiker

Post by fillebiker »

zowieso dat de man met de beste conditie wint!
zet nen bmxer of downhiller met perfecte techniek aan de start en die gaan nie winnen hoor!
mountainbiken is een heel breed gegeven das alles behalve op de weg dus daar zit ook sneeuw, water rots, zand en dergelijke bij.
het blijft nu eenmaal winterduatlon he!
fillebiker
Mountainbiker

Post by fillebiker »

ik heb net de site een bezoekje gebracht en tot mijn grote verwondering staat er dat er niet met 29ich gereden mag worden!

ik dacht dat het uciregelement gevolgd werd ivm fietsen maar dan blijkbaar toch niet!

weet iemand of ze dit volgend jaar gaan veranderen want mijn goede fiets is een 29er en ik ben niet van zin om 105 km met mijnen mudbike en een vaste vork over zo bevrozen grond te rijn!
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Ik kom net van de ijspiste.
t Is dit jaar gewoon niet te doen.... spiegelglad.
t Is echt een editie van vallen en opstaan.
En sommige kunnen spijtig genoeg niet meer verder.

Chapeau voor alle athleten vandaag. =D> =D> =D>
Het gaat ne lange dag worden....
Prutpot
Mountainbiker

Post by Prutpot »

Griet wrote:Ik kom net van de ijspiste.
t Is dit jaar gewoon niet te doen.... spiegelglad.
Yep 't is spekglad, veel valpartijen, veel bebloede gezichten, kortom de HEL :evil:
Hier al wat sfeer fotokes se.
Hoe gek moet je zijn om hier 105 km op te willen rondtoeren.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Vandaag echte mannen en vrouwen gezien.
Vandaag de duivel gezien.
Diep respect voor deze mensen.

Jan
Post Reply