Es wa reclame maken voor de Doorzetters....
Ferm tochtje net voor Kerstmis.
10-25-32-44km.
Bewaakte fietsenstalling en goede aprés.
VORIG JAAR
Vr 24/12/2010 Hechtel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Papegaai moet werken!
Post by StrammerMax »
Het gebeurt maar eens om de zoveel jaar (dus ik mag eigenlijk niet mopperen), maar ik moet werken tot en met vrijdag 24 december! En zal daardoor één van de mooisten moeten laten voorbijgaan!

De Papegaai Bike Team Stabroek wenst u prettige feestdagen!

De Papegaai Bike Team Stabroek wenst u prettige feestdagen!

- jinba ittai
- Mountainbiker
Post by jinba ittai »
Vorig jaar inderdaad in de sneeuw, en voor mij ook zonder achterrem meen ik mij nog te herinneren. Heb hier dus nog iets goed te maken.
Inderdaad één van de toppers in het vlaamse land !
Inderdaad één van de toppers in het vlaamse land !
-
Crossketel
- Mountainbiker
Post by Crossketel »
Kleine wijziging t.o.v vorig jaar. Start en inschrijving zijn dit jaar niet in het Don Bosco college (omdat het die dag nog school is) maar in de voetbalkantien van Hechtel FC, net om de hoek. Start en aankomst zullen daardoor een ietsje gewijzigd zijn waardoor we er niet onderuit kunnen dat de bevoorrading al na 18km is, men weze gewaarschuwd...
Parkoer biedt alles wat in een straffe TT moet zitten: pittige klimmetjes, zandstroken, weiland, singletracks à volonté, kortom het betere werk waar de nodige techniek en beheersing vereist zijn.
Hopen dat de weergoden ons welgezind zijn maar over het algemeen is het parkoer tegen elk weertype bestand en vrijwel overal in elke omstandigheden goed berijdbaar.
We hopen op deze 'werkdag' toch een pak volk te verwelkomen!
(@Offshore op den apres zal je het moeten stellen met Leffe....)
grtz,
De Doorzetters Hechtel
Parkoer biedt alles wat in een straffe TT moet zitten: pittige klimmetjes, zandstroken, weiland, singletracks à volonté, kortom het betere werk waar de nodige techniek en beheersing vereist zijn.
Hopen dat de weergoden ons welgezind zijn maar over het algemeen is het parkoer tegen elk weertype bestand en vrijwel overal in elke omstandigheden goed berijdbaar.
We hopen op deze 'werkdag' toch een pak volk te verwelkomen!
(@Offshore op den apres zal je het moeten stellen met Leffe....)
grtz,
De Doorzetters Hechtel
- VanBiLL.com
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Flash Himod 2 race-rig + Red BuLL Xeon HT XTR mudbike
Post by VanBiLL.com »
We zijn van plan om met twee man uit NL (Zeeland/W-Brabant) te komen voor dit hele mooie parcours! Hopelijk ligt er net als vorig jaar nog een fiks pak sneeuw, maakt het extra leuk!
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
Al maanden geleden hiervoor een verlofdag vastgezet (zoals elke jaar eigenlijk
). Hoop dat het even super (lees, goed berijdbaar) rijdt als gisteren en het wordt wederom een topper
Misschien enkel spijtig dat we nu niet van die goede douches in don bosco kunnen genieten en het feit dat ik met een lichte buikgriep kamp
.