De tocht komt langs café Den Oker
Za 18/12/2010 Diest
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- RC Haibiker
- Mountainbiker
Post by RC Haibiker »
Superzalige TT met mooie single- tracks etc....
Langs deze weg nog eens ne merci voor de man met zijn vitara jeepke om mij komen op te pikken 5km van de finish. ( kon niet verder met bevroren boddy)
Volgend jaar teken ik terug present.
grtzz
B.
Langs deze weg nog eens ne merci voor de man met zijn vitara jeepke om mij komen op te pikken 5km van de finish. ( kon niet verder met bevroren boddy)
Volgend jaar teken ik terug present.
grtzz
B.
-
Offshore
- Mountainbiker
- Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper
[quote="RC Haibiker"] ( kon niet verder met bevroren boddy)
Tips voor bevroren body :
- stuk krant en aansteker meenemen,
- stevig drinken voor het vertrek, bike tegen een boom plaatsen en met het "eindproduct" de body "besproeien" (op Hollandse tt's kan de thee aan de bevoorrading ook wonderen doen) .
In het tweede geval de bike nadien goed afspoelen om zoutschade te voorkomen en uiteraard ook uit respect voor je fietsenmaker !
Tips voor bevroren body :
- stuk krant en aansteker meenemen,
- stevig drinken voor het vertrek, bike tegen een boom plaatsen en met het "eindproduct" de body "besproeien" (op Hollandse tt's kan de thee aan de bevoorrading ook wonderen doen) .
In het tweede geval de bike nadien goed afspoelen om zoutschade te voorkomen en uiteraard ook uit respect voor je fietsenmaker !