Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
rubberman
Mountainbiker

Post by rubberman »

Is er nog iemand op het parcours geweest?
Veel slijk zal er niet meer liggen zeker?

de wedstrijd zal dit jaar wederom zijn naam niet gestolen hebben :roll:
Jan Daems
Mountainbiker

Post by Jan Daems »

Ik ben deze ochtend gaan lopen op het parcours. Slijk is er niet maar wel nog enkele grote plassen met niet bevrozen ijswater. Zeker te mijden!! Ook verraderlijk zijn grote plassen die zeer licht bevrozen zijn. Probleem is dat je ze nu niet meer ziet omdat er sneeuw op ligt.
rubberman
Mountainbiker

Post by rubberman »

Bedankt Jan, mijn trail schoenen staan al klaar :wink:
Gelukkig hebben we de afgelopen weken wat duurloopjes kunnen afwerken in de sneeuw ... fietsen dat zal nog iets anders zijn :-?
XLS
Mountainbiker

Post by XLS »

Net de laatste keer de benen laten ronddraaien. Ligt 1cm sneeuw op sommige plaatsen zo goed als niets. Grip heb je nog momenteel, bovenste laag is niet keihard aangevroren. Wel opletten als je uit het bos komt en auto's sneeuw aangereden hebben op de tussenstukken.

Idd de plassen zie je soms niet, ligt een pelletje ijs op maar breekt onmiddelijk.

Of het zondag nog zo is?

Zo zag de hel er om 10u (vrijdag) uit. Had toevallig mijn breedbeeldcamera bij in mijn achterzak :-D
Image

Image

Nog nen tip: als je derailleur bevrozen is en je moet plassen.....niet om te lachen al gezien..... :-D
rubberman
Mountainbiker

Post by rubberman »

schitterend xls! hou ons op de hoogte :wink:
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

HEBBEN WE DER ZIN IN ???
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
WebEdje
Mountainbiker

Post by WebEdje »

XLS wrote: Nog nen tip: als je derailleur bevrozen is en je moet plassen.....niet om te lachen al gezien..... :-D
Hahaha LOL da ken ik ja. Vorig jaar op men laatste ronde ook PION achteraan bevrozen...pipi en knallen maar 8)

Laat zondag maar komen !!
susuki
Mountainbiker

Post by susuki »

en hoe zit dat met het loopparcour,kunde daarop recht blijven want als ik hier zie in de straten waar niet gestrooit is da zijn schaatsbanen. :cry: :cry:
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

Jan Daems wrote:Ik heb uit goede bron vernomen dat de organisatie in de loop van zaterdagavond/nacht een beslissing zal nemen over het MTB-parcours in samenspraak met de politie.
Er is een alternatief uitgewerkt voor het geval de Herentalsebaan niet mag overgestoken worden. Dan zouden het 9 rondes van ca. 12k worden.

Defenitief uitsluitsel op zondagochtend bij de briefing.

Er zal dus ook wel degelijk een minuut stilte zijn voor de start voor de 2 recent overleden ex-deelnemers.
allee voorruit..met +- 250 man op een parkoer van 12 km.....Dat is elke +- 12m een fietser...gezien het verschil in snelheid van de topatleten en van diegenen die enkel de hel willen uitdoen....de rest vulde zelf maar in :-D
MAD MAX
Mountainbiker

Post by MAD MAX »

de vallende mountainbiker wrote:
Jan Daems wrote:Ik heb uit goede bron vernomen dat de organisatie in de loop van zaterdagavond/nacht een beslissing zal nemen over het MTB-parcours in samenspraak met de politie.
Er is een alternatief uitgewerkt voor het geval de Herentalsebaan niet mag overgestoken worden. Dan zouden het 9 rondes van ca. 12k worden.

Defenitief uitsluitsel op zondagochtend bij de briefing.

Er zal dus ook wel degelijk een minuut stilte zijn voor de start voor de 2 recent overleden ex-deelnemers.
allee voorruit..met +- 250 man op een parkoer van 12 km.....Dat is elke +- 12m een fietser...gezien het verschil in snelheid van de topatleten en van diegenen die enkel de hel willen uitdoen....de rest vulde zelf maar in :-D
Hey maat, ik hoop da ge beter kunt biken dan rekenen want tis alle 48m een duveltje! :wink: Maar ge hebt wel een punt ja, gelukkig ist nie teveel single-track en kan je overal redelijk goe voorbij. :bounce: Weet je wat je best kan doen: rustig fietsen en dan op de brede loopwegen iedereen voorbij knallen tijdens dat spurtje van 30km! :lol:
We zien wel, de hel is steeds onvoorspelbaar , SUCCES nog!

@ Griet: zie da ge op tijd daar bent 's ochtends om mijn benen in te vetten! 8)
Post Reply