Zo 19/12/2010 Ossendrecht (NL) -- AFGELAST --

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gunther11
Mountainbiker

Re: Toertocht WTC Woensdrecht (Volksabdij Ossendrecht) AFGEL

Post by Gunther11 »

leeke wrote:I.v.m. de slechte ( voorspelde ) weersomstandigheden is de toertocht van zondag 19-12-2010 afgelast !!!!!

www.wtcwoensdrecht.tk

Zou de tocht reeds uitgepijld staan?
joske uit breda
Mountainbiker

Post by joske uit breda »

Gunther11 wrote:Da meen je niet. Da's nu al de 2de tocht die daar afgelast wordt. Ben nog Putte gaan rijden met een sneeuwlaag van 20 cm. Da beetje sneeuw is toch geen euvel. De streek laat daar zelfs toe om te rijden in extreme omstandigheden. En de wegen zullen wel gestrooid zijn dus ook dat is geen probleem. Temeer weersvoorspellingen zijn niet betrouwbaar. Voor 't zelfste geld valt er geen vlok sneeuw meer. In vlaanderen is er nog geen enkele rit afgelast. Ze hadden toch nog kunnen wachten tot morgen tenminste. :evil:
Dit vind ik ook. [-X Veel te snelle beslissing genomen. Had inderdaad toch tot zaterdag kunnen wachten.Vorig jaar ook tochten gereden in deze weersomstandigheden. In een woord schitterend!!! #-o #-o
Ghostbiker Mrc
Mountainbiker

Post by Ghostbiker Mrc »

joske uit breda wrote:
Gunther11 wrote:Da meen je niet. Da's nu al de 2de tocht die daar afgelast wordt. Ben nog Putte gaan rijden met een sneeuwlaag van 20 cm. Da beetje sneeuw is toch geen euvel. De streek laat daar zelfs toe om te rijden in extreme omstandigheden. En de wegen zullen wel gestrooid zijn dus ook dat is geen probleem. Temeer weersvoorspellingen zijn niet betrouwbaar. Voor 't zelfste geld valt er geen vlok sneeuw meer. In vlaanderen is er nog geen enkele rit afgelast. Ze hadden toch nog kunnen wachten tot morgen tenminste. :evil:
Dit vind ik ook. [-X Veel te snelle beslissing genomen. Had inderdaad toch tot zaterdag kunnen wachten.Vorig jaar ook tochten gereden in deze weersomstandigheden. In een woord schitterend!!! #-o #-o
tja dit vind ik ook spijtig,wou deze absoluut eens rijden maar ik heb wel begrip voor de organisatie,beter nu dan nog twee dagen wachten alleen al om hen een hoop werk te besparen om dan zaterdag toch nog moeten afgelasten :wink:
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

Absoluut jammere zaak.
In verse sneeuw rijden is toch niet zo gevaarlijk :wink:
jww
Mountainbiker

Post by jww »

heeeel jammer! er gaat een behoorlijk pak vallen, volgens buienradar. prachtig om in de verse sneeuw te rijden. De afgelopen jaren is de Van Der Poel TT van Putte ook over een prachtig besneeuwd parcours gereden. Dan maar zelf het rondje door het Moretusbos! :bounce: [-o<
captainhook
Mountainbiker

Re: Toertocht WTC Woensdrecht (Volksabdij Ossendrecht) AFGEL

Post by captainhook »

leeke wrote:I.v.m. de slechte ( voorspelde ) weersomstandigheden is de toertocht van zondag 19-12-2010 afgelast !!!!!

www.wtcwoensdrecht.tk
aan de ene kant begrijpelijk maar meestal komen er op zo een sneeuwtocht ervaren bikers.
captainhook
Mountainbiker

Post by captainhook »

joske uit breda wrote:
vorig jaar lag er bv in Putte en in Wouw wel sneeuw maar nietzo een dik pak.
In het Zeeuwse Goes ligt er al sinds vanmorgen 15 tot 20 cm sneeuw.
Ik heb er 2 uur over gedaan om op mijn werk in Rotterdam te komen.
Jammer maar helaas. :( :( :(
jww
Mountainbiker

Post by jww »

hey Captainhook: van Goes naar R'dam in 2 uur is zo gek nog niet... rij je dan door het veld of asfalt? ;-)
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Dju toch, tweede keer op rij.
Vorig jaar was het helemaal niet gevaarlijk met die verse sneeuw.
Het klopt wel dat alleen de ervaren bikers erdoor reden.

De uitpijling zal er nog wel niet staan, vorig jaar was de sneeuwbui zaterdag op zondag.

Ik ga dan maar een route in in het Moretusbos rijden op GPS.
captainhook
Mountainbiker

Post by captainhook »

jww wrote:hey Captainhook: van Goes naar R'dam in 2 uur is zo gek nog niet... rij je dan door het veld of asfalt? ;-)
dat is op het asfalt en dan ook nog gemotoriseerd. :wink:
80 km op atb en door het veld, dan ben je pas super :-D
Post Reply