Za 18/12/2010 Moen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Morgenochtend nog eens de weg op en af... Daarna volgt hier een kort verslagske met enkele fotokes van het parcours... 
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
kadeetje wrote:Als zaterdag morgen alles goed is op de weg, mag je me zeker verwachten .Vroegste uur , moet s middags rap thuis zijn![]()
hei Bush!bushrider wrote:Grysperre's uit Gits komen af![]()
We vertrekken rond 8h
Zal deze laten schieten had er nochtans heel graag bijgeweest met dit sneeuwweer. Helaas, elk z'n beurt om eens forfait te geven
Maar ik heb een goede reden: zondag kot vol en moet koken voor 14 man. maw zaterdag heel den dag op comissies en voorbereiden.
amuseer je, 't zal leuk worden
- Rock Rider
- Mountainbiker
Feeërieke beelden van een Steenbakkers mtb parcours...
Post by Rock Rider »
Last edited by Rock Rider on Fri 17 Dec 2010 15:54, edited 1 time in total.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Dat was dus de staat van het parcours deze morgen...
Overal te doen... De gevaarlijkste stukken zijn de stukken bij het opdraaien van de straat of het opdraaien van een stapsteentje! Opletten dus!
Morgenochtend een laatste check door ander mannen en die zullen mogen een slunske meedoen om de bordjes af ge kuisen, want soms is het niet echt duidelijk door de sneeuw op de pijlkes
Tja, volgend jaar misschien verwarmde pijlkes?
2 stukken er uit gehaald en een paar de keuze gelaten tussen verhard en onverhard, zo is er voor iedereen iets
Tot morgen (ik ben terug te vinden in de zaal)
Overal te doen... De gevaarlijkste stukken zijn de stukken bij het opdraaien van de straat of het opdraaien van een stapsteentje! Opletten dus!
Morgenochtend een laatste check door ander mannen en die zullen mogen een slunske meedoen om de bordjes af ge kuisen, want soms is het niet echt duidelijk door de sneeuw op de pijlkes
2 stukken er uit gehaald en een paar de keuze gelaten tussen verhard en onverhard, zo is er voor iedereen iets
Tot morgen (ik ben terug te vinden in de zaal)