Ik zal er alvast proberen bij te zijn.
Veel succes aan de organisatie!!!
Katrien
Post by leffingenoartje »
Post by Cristal biker »
Post by old walker »
Mag ik ook meebetonboerke wrote:Ja , was vorig jaar mooi ritje, maar dit jaar eerst een beeje het weer afwachten !!! Als je de weermannen moet geloven, dan wordt het heel erg !!! Toch moet er een beetje getraind worden voor 29 december in Kleit !! Normaal zaterdag Ertvelde, zondag Knokke !!![]()
Post by betonboerke »
Als ge een beetje braaf bent !!!old walker wrote:Mag ik ook meebetonboerke wrote:Ja , was vorig jaar mooi ritje, maar dit jaar eerst een beeje het weer afwachten !!! Als je de weermannen moet geloven, dan wordt het heel erg !!! Toch moet er een beetje getraind worden voor 29 december in Kleit !! Normaal zaterdag Ertvelde, zondag Knokke !!![]()
Post by old walker »
dank u wel meneerbetonboerke wrote:Als ge een beetje braaf bent !!!old walker wrote:Mag ik ook meebetonboerke wrote:Ja , was vorig jaar mooi ritje, maar dit jaar eerst een beeje het weer afwachten !!! Als je de weermannen moet geloven, dan wordt het heel erg !!! Toch moet er een beetje getraind worden voor 29 december in Kleit !! Normaal zaterdag Ertvelde, zondag Knokke !!![]()