Veel slijk zal er niet meer liggen zeker?
de wedstrijd zal dit jaar wederom zijn naam niet gestolen hebben

Post by de vallende mountainbiker »
allee voorruit..met +- 250 man op een parkoer van 12 km.....Dat is elke +- 12m een fietser...gezien het verschil in snelheid van de topatleten en van diegenen die enkel de hel willen uitdoen....de rest vulde zelf maar inJan Daems wrote:Ik heb uit goede bron vernomen dat de organisatie in de loop van zaterdagavond/nacht een beslissing zal nemen over het MTB-parcours in samenspraak met de politie.
Er is een alternatief uitgewerkt voor het geval de Herentalsebaan niet mag overgestoken worden. Dan zouden het 9 rondes van ca. 12k worden.
Defenitief uitsluitsel op zondagochtend bij de briefing.
Er zal dus ook wel degelijk een minuut stilte zijn voor de start voor de 2 recent overleden ex-deelnemers.
Hey maat, ik hoop da ge beter kunt biken dan rekenen want tis alle 48m een duveltje!de vallende mountainbiker wrote:allee voorruit..met +- 250 man op een parkoer van 12 km.....Dat is elke +- 12m een fietser...gezien het verschil in snelheid van de topatleten en van diegenen die enkel de hel willen uitdoen....de rest vulde zelf maar inJan Daems wrote:Ik heb uit goede bron vernomen dat de organisatie in de loop van zaterdagavond/nacht een beslissing zal nemen over het MTB-parcours in samenspraak met de politie.
Er is een alternatief uitgewerkt voor het geval de Herentalsebaan niet mag overgestoken worden. Dan zouden het 9 rondes van ca. 12k worden.
Defenitief uitsluitsel op zondagochtend bij de briefing.
Er zal dus ook wel degelijk een minuut stilte zijn voor de start voor de 2 recent overleden ex-deelnemers.