Dit lijkt zeer sterk op de rit op hun site.
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=evonpiejbgitnzfd
Zo 19/12/2010 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- copperhead
- Mountainbiker
- Location: Focus Mares cx 2.0 /Bulls Copperhead / Bulls Dessert Falcon
Post by copperhead »
Heb gistere nog een ritje van 2 uur gedaan,
het eerste uur was geweldig, door de verse sneeuw, alles stijf bevroren, overal veel grip...
toen begon het te gieten en te hagelen=> op 1 2 3 alles spek glad en levensgevaarlijk... in zo'n omstandigheden kan het effectief je laatste ritje zijn
hopen dus op een scenario als in het eerste uur voor zondag... met de sneeuw die nu aan het vallen is vrees ik er wel voor
het eerste uur was geweldig, door de verse sneeuw, alles stijf bevroren, overal veel grip...
toen begon het te gieten en te hagelen=> op 1 2 3 alles spek glad en levensgevaarlijk... in zo'n omstandigheden kan het effectief je laatste ritje zijn
hopen dus op een scenario als in het eerste uur voor zondag... met de sneeuw die nu aan het vallen is vrees ik er wel voor
-
bike-lover
- Mountainbiker
Post by bike-lover »
deze namiddag het parcours op de bosberg(ongeveer 5 km)eens afgewandeld(ik wandel omdat ik momenteel niet mag fietsen) en alles zag wit behalve tot mijn grote verwondering de singeltracks,daar lag geen sneeuw op;
de rest van het parcour kan ik nu nog niets over zeggen,dat zal ik morgen na het afpijlen laten weten;
we hebben wel besloten ,omdat de KIDSTOER (15 km) meestal over grotere wegen gaat en deze er mischien gevaarlijker bij liggen,van deze af te gelasten.
dus er blijven nog 3 afstanden over
25,35 en 47 km
en GEEN KIDSTOER 15 km
de rest van het parcour kan ik nu nog niets over zeggen,dat zal ik morgen na het afpijlen laten weten;
we hebben wel besloten ,omdat de KIDSTOER (15 km) meestal over grotere wegen gaat en deze er mischien gevaarlijker bij liggen,van deze af te gelasten.
dus er blijven nog 3 afstanden over
25,35 en 47 km
en GEEN KIDSTOER 15 km
-
bike-lover
- Mountainbiker
Post by bike-lover »
juist terug van het afpijlen,dus onze toertocht gaat door.
we hebben wel een paar heel gevaarlijke stukken weggelaten waardoor het max aantal kilometers dat gereden kan worden op 36 komt.
in de bos is het goed rijden maar de grotere verharde wegen liggen er glad bij,dus gelieve voorzichtig te zijn als u uit de bos komt
dus u kan bij ons 25 en 36 km doen
tot morgen
we hebben wel een paar heel gevaarlijke stukken weggelaten waardoor het max aantal kilometers dat gereden kan worden op 36 komt.
in de bos is het goed rijden maar de grotere verharde wegen liggen er glad bij,dus gelieve voorzichtig te zijn als u uit de bos komt
dus u kan bij ons 25 en 36 km doen
tot morgen