Da's toch geen rede om er nie bij te zijn hé ge hebt nog een hele week om ze te (laten) vervangen, trouwens heb nog nooit ne speciale sleutel nodig gehad daarvoor.tbfkai wrote:Ik heb ook ingeschreven maar zal er hoogstwaarschijnlijk niet bijzijn. Op de GRC blijkbaar mijn cranckbladen naar de verdommenis gereden.
Nog net nieuwe kunnen vinden maar nu blijk je daar weer een speciale sleutel voor nodig te hebben om die te monteren. Shimano, never again.
vulkan eiffel marathon 2004
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
Guest
Post by Guest »
De grote plateau zit met een veer geklemd in de spider en je hebt een speciale sleutel nodig om die er uit te krijgen.
(Maar eigenlijk zit ik als wussie volledig 'kapot' na de gordel van vandaag, dus dat kwam goed uit dat mijn mtb kapot is).
Dus als er nog iemand een inschrijving voor de Vulkan wil overkopen, tis het moment.
Enig nadeel, je zal waarschijnlijk onder mijn naam moeten rijden (ik weet niet of ze dat ginder nog kunnen veranderen) en ik snap best dat niemand zich dat wil aandoen
(Maar eigenlijk zit ik als wussie volledig 'kapot' na de gordel van vandaag, dus dat kwam goed uit dat mijn mtb kapot is).
Dus als er nog iemand een inschrijving voor de Vulkan wil overkopen, tis het moment.
Enig nadeel, je zal waarschijnlijk onder mijn naam moeten rijden (ik weet niet of ze dat ginder nog kunnen veranderen) en ik snap best dat niemand zich dat wil aandoen
-
Guest
Post by Guest »
zie uw pmwernerl wrote:tbfkai,
ik ben zeker vrijwilliger om jouw inschrijvingsrecht op de vulkanbike over te nemen.
de grote marathon?
je kan me rechtstreeks contacteren op werner.linsen@skynet.be.