Specialized 2011 - S-Works Epic !
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
-
dannyspecialized
- Mountainbiker
s works
Post by dannyspecialized »
ik ben wel aan het wachten op een S-works epic 26 inch, in e inn is een ht volgens mij
-
dannyspecialized
- Mountainbiker
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Staat in Izegem al heel de week in de toonzaal.
Er hangt een gewicht aan of hij zweeft tegen 't plafond.
En schoon....ik ben al 5 keer gaan kijken.
Er hangt een gewicht aan of hij zweeft tegen 't plafond.
En schoon....ik ben al 5 keer gaan kijken.
Re: s works
neen nog niets vernomen ..... persoonlijk denk ik eerlijk gezegd dat de volgende lading pas begin januari zal aankomen.... maar heb hier geen bron enkel mijn gevoel.dannyspecialized wrote:hoezo
nog tets gehoord van de s-works epic 26"
Kan zijn dat ik mis ben maar de laatste tijd is er geen enkele dealer meer juist op de hoogte , en weten zijn be spec in nl het zelf al niet meer juist.
-
Special Fox
- Mountainbiker
- Location: Sportivo Carbon hardtail full XTR en Specialized Epic Maraton Carbon.
Post by Special Fox »
Heb zopas de epic s works gekocht die in Izegem stond, prachtig machien. Gewicht rond de 9,8kg met pedalen in medium size. Er moesten er nog binnenkomen oa een marathon maar die waren er nog niet. Ik heb mezelf dan maar getrakteerd op die S works.
Groeten Special fox
Groeten Special fox
-
dannyspecialized
- Mountainbiker
s works
Post by dannyspecialized »
heb vandaag nog eens gebeld met men fietsenboer, zal januari worden vertelde hij mij?
Voor stenen ... te krijgen,
Voor stenen ... te krijgen,
Proficiat,laat eens een fotootje zien.Special Fox wrote:Heb zopas de epic s works gekocht die in Izegem stond, prachtig machien. Gewicht rond de 9,8kg met pedalen in medium size. Er moesten er nog binnenkomen oa een marathon maar die waren er nog niet. Ik heb mezelf dan maar getrakteerd op die S works.
Groeten Special fox
-
Miss Piggy
- Mountainbiker