Za 18/12/2010 Moen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
afdalerke
Mountainbiker

Post by afdalerke »

Ps : voor wie uit de richting van Kortrijk komt onze mijlen volgen = de aangeduide omleiding !
De brug in Knokke-zwevegem is nl onderbroken !
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Voor de TOF-ers: naar jaarlijkse gewoonte horen we met minstens evenveel in Moen aanwezig te zijn, dan er Steenbakkers op de TOF-tocht waren. Dit jaar moeten we dus met 13 zijn!

En idd. De brug van Zwevegem Knokke ligt open, dus via de kanaalweg rond Zwevegem. Na de werken in Knokke wel opletten op de sympathieke flitspalen richting Moen...
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Vrijdag wordt de rit nogmaals gereden door enkele steenbakkers (waaronder ikzelf :lol: )
We gaan dan de staat van het parcours bekijken en desnoods hier en daar een paar stukken aanduiden waar men kan gaan kiezen tussen road/offroad... :wink:
Schrappen doen we sowieso niet... het zal om keuze-trajecten gaan dan, zo is er steeds voor ieder wat wils :wink:
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

Grysperre's uit Gits komen af :bounce:
We vertrekken rond 8h
darrigade
Mountainbiker

Post by darrigade »

Rock Rider wrote:Vrijdag wordt de rit nogmaals gereden door enkele steenbakkers (waaronder ikzelf :lol: )
We gaan dan de staat van het parcours bekijken en desnoods hier en daar een paar stukken aanduiden waar men kan gaan kiezen tussen road/offroad... :wink:
Schrappen doen we sowieso niet... het zal om keuze-trajecten gaan dan, zo is er steeds voor ieder wat wils :wink:
Mooi, mooi, mooi. Alweer een paar jaar geleden dat ik deze nog eens gereden heb. Kijk er naar uit!!!!
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Toppie!!! Zaterdagmorgen zeer zeker van de partij in deze mooie streek!! Zal hier starten met mijn copain Yvan, ik kijk er in alle geval naar uit!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Tot Zaterdag :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

De streek zal er zeker mooi bijliggen met de toekomstige sneeuw.
Ik heb eigenlijk nog nooit een besneeuwd tochtje gereden.
Ik kijk er al naar uit. :wink:
urbambo
Mountainbiker

Post by urbambo »

Ik ga zaterdagmorgen mee gaan verkennen met mijn broer die lid is van de steenkakkers.
Het parkoer gaat er al zeker zwaar bijliggen en we vertrekken in het donker.
Als het ook nog eens gaat sneeuwen wordt da zeker een toerke om nie meer te vergeten. :bounce:
darrigade
Mountainbiker

Post by darrigade »

urbambo wrote:Ik ga zaterdagmorgen mee gaan verkennen met mijn broer die lid is van de steenkakkers.
Het parkoer gaat er al zeker zwaar bijliggen en we vertrekken in het donker.
Als het ook nog eens gaat sneeuwen wordt da zeker een toerke om nie meer te vergeten. :bounce:
Pijnlijk
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Na vijf deelnames moet ik deze keer passen wegens een familiefeest. Jammer :( , 't zal voor volgend jaar zijn. Veel succes met de tocht.
Post Reply